Gojo Satoru

971 36 10
                                    

-Nasıl bir erkek arkadaş olurdu?

🌟Sabahları çok mızmız, seni bırakmak istemiyor. İşin olup olmadığı umurunda değil. Eğer isterse senin hasta olduğuna dair yalan bile söyler.

"Görüyorsun ki karım şu anda çok hasta ve onun biricik kocası olarak çalışmasına izin veremem-"

"Satoru, telefonumu geri ver!"

🌟Gojo o kadar uzun ki seni kolayca kollarına alabilir. Ondan kaçman çok zor. Yüzünü senin boynuna bastırır ve tenine tatlı öpücükler bırakır, tabiki böyle bir durumda kararlılığını yerle bir oluyor. Çok ikna edici olduğundan sonuç olarak onunla daha uzun süre yatakta kalıyorsun. Ona karşı koyamayacağını biliyor.

🌟Pek çok takma ad. Sana tatlış lakaplar takmayı çok seviyor. 'Kabağım' ve 'Kekim' onun favorisi, ama dürüst olmak gerekirse, sana 'eşim'den tut taa 'tatlı küçük mochim'e kadar her şekilde seslenecektir.

🌟Onun herhangi bir şey pişirmesi yasak. Denerse kesinlikle evinizden geriye kül yığınları kalır. Bunun yerine, seni yemek yapmaktan alıkoyuyor. Sen bir şeyler pişirirken sana arkandan sarılır ya da direkt ayaklarını yerden kesip, dudaklarını öpebilmek için tezgâhın üzerine bırakır. Dumanın kokusunu alana kadar da ocakta bir şeyler olduğunu hatırlamıyorsun.

-"Satoru yemek yanıyor!"

🌟Genel olarak o çok sinir bozucu olacak ve belli bir süre ona sevgi göstermediğinde dikkatini dağıtmaya çalışacak. Dizüstü bilgisayarında çalıştığın sırada Gojo tarafından dürtülen yanaklara veya boynunda hissedeceğin yumuşak öpücüklere hazır ol, ona ne kadar meşgul olduğunu söylersen söyle, Gojo dinlemeyecek.

🌟"Tatlım, kocanla vakit geçirmek istemiyor musun? Öpücüklerinden istiyorum." (çoğu zaman bir çocukla evlendiğini düşünüyorsun ve aslında yanılmıyorsun)

🌟Gömleklerini giydiğini görmeye bayılıyor. Giydiğini gördüğünde sana en parlak şekilde gülümsüyor. Sadece çok tatlı göründüğünü düşünüyor tabi aslında sen gömlekte görünmüyorsun bile çünkü gömlekleri çok büyük ama sana rahatlık ve sıcaklık getirdiklerini de inkâr edemezsin.

🌟Seni şımartır. Gojo Bülent Ersoy'dan bile daha zengin olduğundan, istediğin ne varsa satın alır. Finansal kavramı onun sözlüğünde yok. Sınırsız. (en azından ona göre)

🌟Onu yastık olarak kullanmanı da çok seviyor. Gojo kanepeye uzanıyor ve sende gidip onun üzerinde biraz şekerleme yapıyorsun. O sırada o kadar sevimli görünüyorsun ki birkaç fotoğrafını çekmeden edemiyor.

🌟Önemli not: Gojo'nun kendisi sıcak olabilir ama elleri buz gibi soğuk ve soğuk ellerini çıplak tenine koyarak seni titretmekten çekinmeyecektir. Ama aynı zamanda senin de sıcak kalabilmeni sağlıyor. Ellerin mi üşüdü? Onları gömleğinin altına koymana seve seve izin verir.

🌟Onu market alışverişine çıkarmak yapacağın en büyük hatalardan biri olabilir. Birincisi, markete gelmeye onu zorlama. Elinizde bir listesi olsa bile, listedeki şeyler dışında her şeyi satın alacaktır.

🌟İkincisi ise, onunla gidersen etraf kaos alanına döner. Sen sorumlu bir yetişkin gibi davranırken, Gojo kendi âleminde halay çekmelerde. Ardından yanına kollarında milyonlarca alakasız şeyle geri dönüyor. Ya da alışveriş yaparken rastgele bir şekilde ne gördüyse sepete atıyor. Tabi ki para sorun değil ama yine de yapmak istediğin bir yahni için malzeme almaya gidip geldikten sonra, alınan malzemelerden yahninin y'sini bile yapamadığından, Gojo ile alışveriş hiçbir şekilde planladığın gibi gitmiyor.

🌟Dalga geçip alay etmek. Her fırsatta seninle dalga geçmeyi seviyor. Fazla pislik bir adam ama senin sevimli pisliğin.

🌟"Aww, birileri rafa ulaşamıyor mu yoksa? Yardımıma ihtiyaç duyuyor musun?"

Tokyo Revengers&Anime  reaction tepkiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin