-Varlığını yeni keşfettikleri küçük kardeşleri.
Mikey
▪️Bir babanın pisliği yüzünden, Mikey'nin kan bağı olsun ya da olmasın başka bir kardeşi olma ihtimalinin çok büyük olduğuna şüphe yoktu.
▪️En küçük kardeşlerini bulmak için gecenin bir yarısı gizlice dışarı çıkmaya çalışan Shinichiro bunu zaten biliyordu ama Mikey onu suçüstü yakalamıştı. Mikey'ye bir dahaki sefere onu tanıştıracağına dair söz veren genç, gitmesine izin verdi.
▪️O günden sonra Mikey toplantıyı dört gözle bekliyordu. Sonraki günlerde neredeyse her saat Shinichiro'yu dinlemek, ta ki yaşlı olan bir program yapmak zorunda kalana kadar.
▪️Ama ne yazık ki, korkunç durumlar en beklenmedik zamanlarda oluyor. Shinichiro öldükten sonra, Mikey en küçük Sano konusunu bir kez bile dile getirmemiş ve hatta onun hakkında tek kelime etmemişti.
▪️Son kardeşlerinin yükünü mezara taşıyacağından emindi... ta ki o kader güne kadar.
Ortalama olarak, hayatınız boyunca 36 katilin yanından geçeceksiniz. Kötü şöhretli Bonten liderinin bu kasvetli günde yürüdüğü yolda yürüyen herkes için durum bu. Yağmur damlalarının yumuşak dokunuşları vücuduna çarptı. Bir serçenin veya herhangi bir kuşun sizi gagalaması gibi.
Sanki tüm dünya bu yağmurla onunla alay ediyormuş gibi hissetti. Güçlenmeye devam ettikçe, gri sokaklara çarpan su damlalarının sert sesi de güçlendi. Şimdiye kadar ateşlediği her kurşunu ona hatırlatıyordu. Öldürdüğü her insan. Ve eksik bıraktığı her aile.
Yanında birisinin olması, onu olduğu gibi sevmesi ve onunla ilgilenmesi umudunu çoktan kaybetmişti. Yaşama isteğini bile çoktan kaybetmişti, sadece bıraktığı akıl sağlığıyla seçtiği yola asılmıştı.
Yağmurdan korunmak ve sağlıksız dürtülerini beslemek için bir sığınak arayarak yakındaki parlak bir markete girdi. Sigara reyonunda tercih ettiği markayı ararken sessiz kaldı. Bu, plastik bir fırlamanın sesi duyularına hakim olana kadar böyleydi. Sadece oldukça korkunç bir dükkan hırsızı bulmak için sesin kaynağa döndü.
Yüzün örtülüydü ama titrediğin ve ağır nefes aldığın gerçeğini kapatmıyordu.
"Terk edilen/atılan bir genç falan olmalı" Mikey buna göz yumdu. Ne de olsa, doğru olanı yapan bir suçlu mu? Bu tek başına ona göre saçmalığı aşar.
Ama ne kadar görmezden gelmeye çalışsan da aldığın ağır nefesleri, yaşlanmış bakışlarını sanki kendi yaptıklarından utanırcasına görmezden geliyordu. Yanlışlıkla bakışlarınızı kilitleseniz bile gözleri figürünüzden ayrılmıyordu.
İyi eğitimli bir suç örgütü patronu olmasaydı ürkebilirdi. Bir zamanlar genç ve parlak olan gözlerinin bulunduğu bir aynaya baktığını düşünme biçiminden irkildi. Ne yaptığını anlayamadan, eşyalarını çoktan kapmıştı.
Tezgâha fırlattı, nefesinin kesilmesine, gözlerinin faltaşı gibi açılmasına ve olduğun yerde donup kalmasına gözünü bile kırpmadan. Belki de seni dışarı atacağını düşündün.
Eşyalarının parasını ödedi, ama seni dükkanda kaybolmuş olarak buldu. Ah, bu sonucu seni şaşırtmadan önce düşünmesi gerekirdi. Buna rağmen, kendi eylemleri onu büyük ölçüde karıştırdı. Neden sana yardım etti? Onun dünyasına karşı önemsiz, zavallı bir şeydin.
Bir toz zerresi onun için tüm değeriniz olabilir. Aklı yine senin gözlerine gitti. Ne çirkin yuvarlak kürelerdi bunlar. Bu yüz hatlarıyla ona bakışından nefret etti. Bu ona dilediği bir şeyi hatırlattı... ...özlemini çektiği.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tokyo Revengers&Anime reaction tepki
Novela JuvenilHerkes yapıyordu ben eksik kalmayım dedim. İstek almıyorum. Smut ve ensest asla yazmıyorum. Soft tepkileri yapıyorum sadece. Tokyo revengers ağırlıklı bölümler atıyorum.