Tokyo revengers

1.8K 50 11
                                    

-Nasıl bir erkek arkadaş olurlardı?

Kazutora Hanemiya

•O yumuşak ve dikkatli.Senden değil, ondan kaçmana neden olacak bir şey yapmaktan ne kadar korktuğunu en başından fark ettin.

•Onunla rahat olduğunuzu yavaş yavaş anlayabilmesi için çok fazla güvenceye ihtiyacı var.

•Sana hayatındaki en önemli kişi senmişsin gibi davranıyor, öylesin.

•seninle zaman geçirmeye çalışacak.Mümkün olduğunca sınırlarına saygı duymaya çalışacak

•Ona yanlış yaptığı her şeyi, özellikle de doğru yaptığı her şeyi söylemeni istiyor. İlk kez başka birine taahhütte bulunduğu için ikinizin arasında iletişime ihtiyacı var.

•Fiziksel temas için can atıyor ve çoğu zaman telaşlansa bile bunu başlatacak.

•Seninle yumuşak randevulara çıkmayı seviyor. kahve dükkanı, müzeler vb

•Ancak evde kalıp size sarılmayı tercih ediyor. Öpücüklerine bayılıyor, onu sıcak hissettiriyorlar.

•Gecenin bir yarısı seni arayacak.Hala orada olup olmadığınızı ve onu hala sevdiğinizi kontrol etmesi gerektiği için. Lütfen onu çokça sev.

•Fazla düşünmeye başlarsa Çok kıskanır ama her zaman çizgiyi geçmeden önce durur.

•İyi çocuk, sadece ona karşı sabırlı olman gerekiyor.

•İyi çocuk, sadece ona karşı sabırlı olman gerekiyor

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Haitani Rindou

•O ilk başta kaba

•Kötü kaba değil. Sadece hayatı her zaman savaşlarla geçti ve erkek kardeşi ve duygularıyla nasıl başa çıkacağını gerçekten bilmiyor.

•Sizi üzen, kızdıran ya da hayal kırıklığına uğratan şeyleri dinleyerek sizinle birlikte öğrenecek.

•Aranızda çok fazla iletişim var ve bir şey canınızı sıktığında ona gidebileceğinizi biliyorsunuz.

•Fiziksel dokunuşunuzu takdir ediyor, ancak sevgisini başka bir şekilde göstermeyi tercih ediyor.

•Onay sözleri ve hizmet eylemleri

•İlk başta sevgiyi kelimelerle göstermenin utanç verici olduğunu düşünür, ancak o şeyin size ne kadar yakıştığını söylediğinde gülümsemenizi gördükten sonra, yavaş yavaş sizi ne kadar takdir ettiğini size daha fazla söylemeye başlayacaktır.Seni çok takdir ediyor.

•O senin gülümsemeni seviyor.

•Ne zaman seninle olsa, senin için bir şeyler yapar. Su istiyorsun ama kanepede misin? o senin için alacak

•Programı nedeniyle her zaman sizinle kalamayacağı gerçeğini telafi edecek basit şeyler yapar.

•Normal ölçüde kıskanır ama birisi sizi rahatsız ederse çok savunmaya geçer.

Tokyo Revengers&Anime  reaction tepkiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin