Kimetsu no yaiba

563 26 9
                                    

-Anne figürü

🦋Kagaya ve sen birbirinizi çocukluktan beri tanıyorsunuz. Anne babanız sizi birbirinizle tanıştırdı ve siz önce dostluk sonra aşk geliştirdiniz. Doğaldı, içtendi, güzeldi.

🦋Ne kadar tehlikeli ve çılgınca olursa olsun, şu anki kocanızı verdiği her kararda desteklediniz. Bu arada, küçük... ya da daha doğrusu kocaman ailenizin keyfini çıkarıyordunuz. Harika biyolojik çocuklarınız oldu; en büyükleri Hinaki ve Nichika, soyunun tek oğlu ve gelecekteki başkanı Kiriya ve ayrıca en küçük iki kız, Kuina ve Kanata. Beş yavrunda senin en büyük mutluluğun ve neşendi.

🦋Çocuklarınızın her birini eşit derecede sevdiniz ve aynı zamanda onlar için en iyi anne olmaya çalıştınız. Ancak Kagaya ile olan ilişkiniz sırasında aileniz yavaş yavaş büyüdü. Yeni Sütunları askere alırken, kocanızın savaşçıları hakkında giderek daha fazla bilgi sahibi oldunuz; sonunda, dokuz harika ve yeri doldurulamaz insanla çevrilisiniz.

🦋Her biri size ebeveynleri veya sevdikleri biri kadar saygı duydu; seni hep alçak bir reveransla karşıladı, hep güzel bir gün diledi, sana ve nazik vücut hareketlerine ya da sakin ses tonuna hep hayran kaldı. Her gün onlardan en az biriyle tanışma şansınız oldu, bu da gününüzü sonuçta daha da güzelleştirdi, her biri diğerinden farklıydı, bu sayede herkes size bol bol mutluluk ve yeni, olumlu duygular verdi. Tıpkı biyolojik olanlarınız gibi.

🦋Bütün sütunların zor bir aile durumu vardı; kimisi annesini ya da anne babasını kaybetmiş, kimisi onları hiç tanımıyor, kimisi de tanımak istemiyormuş. Bu nedenle 97. liderle ilişkiniz sırasında herkes sizi ideal bir anne ve rol model olarak görmeye başladı.

🦋 Kanae,Shinobu ve Mitsuri sizinle kadınların meseleleri/sorunları hakkında konuşabilir, aşk konusunda, müstakbel çocuklarını büyütme konusunda sizden tavsiye isterler ve bazen sadece sizi görmek için evinizi ziyaret ederlerdi. Son derece kibardılar, size her zaman Tsuguko'ları veya iblis kız kardeşini savunan üç çocuk hakkında iyi haberler getiriyorlardı. Sözlerine her zaman gülümsediniz ve bir sonraki görevlerinde onlara iyi şanslar dilediniz ve onlar da büyülenmiş gibi malikanenize sizi tekrardan görmek için geri döneceklerine yemin ettiler.

🦋Obanai ve Muichiro için sessiz ve güzel bir sığınak oldun. Seninle, kendilerini iyi, sakin ve memnun hissettiler. Sadece seni görmek ve onlara ikram ettiğin sıcak çay, tüm büyük yaraların daha hızlı iyileşmesini sağlıyordu. Obanai hikayelerinizi dinlemeye bayılırdı ve Muichiro ara sıra bacaklarınızın yanında uyuyarak fiziksel ve zihinsel gücünü geri kazanırdı. Seni rahatsız etmedi. Onları aile bireyleri evlatlarınız olarak gördünüz ve her seferinde onlara bunu hatırlattınız.

🦋Gyomei en yaşlı ve en güçlüydü, ama ikiniz de kalbinizin derinliklerinde onun tarif edilemez derecede hassas olduğunu ve birçok yönden anlayışa ihtiyacı olduğunu biliyordunuz. Belki de kocanız gibi kör olduğu için onunla özel bir bağ hissettiniz. Bu durumda, onun hikayelerini dinlemeyi seviyordunuz ve eğer zamanınız varsa, Hashiraların geri kalanının, kocanızın ve beş bebeğinizin güvenliğini istemek için onunla dua etmeye çok hevesliydiniz.

🦋Sanemi ve Kyojirou... sadece gösterişliydiler. Her zaman ruh halinizi iyileştirdiler ve söyleyecek çok şeyleri olmasına rağmen, her zaman sabırla izninizi beklediler. Tabii ki, daha komik hikayeler ve şakalar isteyerek onlara verdin. Ayrıca ikisi de seni övmeyi çok seviyorlardı; görünüşünüz, zekanız, masada harika servis edilen kurabiyeler ve hatta üzerinizdeki yeni kimono (Oyakata-sama'nın onu sizin için aldığını duyunca çok sevindiler). Size karşı güvende hissettiler ve aynı zamanda alçakgönüllü ve size saygılı kaldılar. Toplantının sonunda hep bir kere daha gelmelerini istedin.

Tokyo Revengers&Anime  reaction tepkiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin