-Yılan sütunu ile sevgili olmak.(öpmeyi en sevdiği yer.
🍡Kürek kemiğin.
🍡Birinin kürek kemiğini öpmenin çok samimi hissettiren bir yanı var.
🍡Bu, hiçbir şey söylemek zorunda kalmadan birine ham bağlılığınızı ilan etmek gibi bir şey ve bunun gibi eylemler, inceliğin en yüksek sesle konuştuğu anlardır.
🍡Özellikle Obanai için omuz öpücükleri, bu tür bir sevginin çoğunlukla yalnızca halihazırda güçlü bir temel oluşturmuş ve derinden aşık olan çiftler arasında yapıldığı göz önüne alındığında, onun için bir şekilde kazançlı bir geçiş ve statüdür.
🍡Yılan Sütunu'nun sizde güvenle kurduğu iki şey Sanemi'ye benzer şekilde, Obanai de şefkat göstermekte elbette zorlanıyor, Sanemi kadar değil ama bu kuzguni saçlı Hashira bu konuda daha da titiz ve utangaçlaşıyor.
🍡Sonuç olarak, pda'dan pek hoşlanmaz ve en iyi ihtimalle elinizi tutar veya kolunuza dokunur, ama bunun sizi aldatmasına izin vermeyin! Bu tatlı yılan oğlanı, sevgisini birkaç başka şekilde gösterir çünkü toplum içinde çok fazla fiziksel sevgi belirtisi göstermez.
🍡Size bir sürü hediye ve ıvır zıvır alarak duygularını güvence altına almayı seçer. Hediyeleri, sizinle flört etmeye başladığı andan itibaren çok çeşitliydi ve en çok hangi hediyeleri sevdiğinizi anlayana kadar onlara verdiğiniz tepkileri yakından gözlemliyordu. O da sizi çok iyi gözlemliyor ve koruyor.
🍡Korumacı olma konusundan söz açılmışken, Obanai çoğu zaman omzunuzu öpüyor, bunun genellikle iki nedeni var: biriniz birkaç günlüğüne bir göreve başlamak üzere ya da kendini özellikle sahiplenici ya da kıskanç hissediyor - bu durumda Birinin sevgilisine karşı fazla samimi davrandığını hissederse omzunuzu öpecek ve hatta hafifçe ısıracaktır. Kıskanç bir Obanai, tehlikeli bir Obanai'dir.
🍡Bacağınızı omzunun üzerinden kaldıran Obanai, belinizi kavradı, acımasızca size vururken tırnakları esnek teninize hilaller çizdi. Seni 'o sivil pisliği eğlendirdiğin' için cezalandırırken, doğasının gaddarlığı kendini beğenmişliğinden çok daha fazla gösteriyor. Seni aşağılayıp aşağıladığı, saçını çektiği ve istismara uğramış deliğine kalın boşalma ipleri fırlattığı saatler oldu - görünür izlerin ve ısırıkların tüm vücuduna dağılmasından bahsetmiyorum bile. Sizi başka bir doruğa yaklaştırdıktan sonra aniden hareketlerini durdurdu, soğuk gözleri size dik dik baktı ve alaycı bir şekilde sizi bu şekilde bırakmakla tehdit etti, boşalmayı fazla 'hak etmediğiniz' için sizinle alay etti. Gözlerindeki yaşlarla göğsünü pençeleyerek çılgınca başını salladın. Eğilip omzunu yaladı, ardından dişlerini aşağı bastırdı ve kanını aldı, diliyle kanını yaladı ve "Kalmam için bana yalvar" diye kıkırdadı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tokyo Revengers&Anime reaction tepki
Teen FictionHerkes yapıyordu ben eksik kalmayım dedim. İstek almıyorum. Smut ve ensest asla yazmıyorum. Soft tepkileri yapıyorum sadece. Tokyo revengers ağırlıklı bölümler atıyorum.