- Haitani'lerin Küçük prensesi. (Hepsi ufak hikayeler ama konu aynı. Haitani'lerin küçük kız kardeşi.)
Shion, Hanma ve Kisaki hariç, sizinle asla yalnız kalmasına izin verilmeyen tek Tenjiku üyesi olduğu için biraz tuzluydu. Ran bunu anında yasakladı.
Onun gözetimi altındayken kendiliğinden yanıp olay yerinde ölecek gibi değildin ve bir düşününce, Mochi ve Mucho'nun yaptığı gibi seni kaldırıp havaya atmasına bile izin verilmedi, Izana onu yasakladı. şahsen, kisvesi altında ve bu aslında Kral'ın kendisinden doğrudan alıntıdır:
"Madarame, bir nükleer santralin yanında doğdunuz, IQ'nuz 2 ve çocukken başınıza birkaç taş darbesi aldınız. Y/n'yi tamamen kazara öldüreceğinizi nasıl düşünmemizi beklersiniz? "
Sanki onun suçuymuş gibi.Doktor doğumda kafasına düşürdü.
En azından dövmelerinden büyülenmiş gibiydin, o yüzden bunu devam ettirdi.
Homurdandı, muhtemelen Shion'a sana baktığından daha çok bakıcılık yapan Rindou'nun tuvalete gitmek için izin istediğini fark etmemişti bile, seni Shion'la en fazla 3 dakika yalnız bırakmanın Ran ve Izana öğrenmezse kimseye zarar vermeyeceğini düşündü.
Ah, ne kadar yanılmıştı.
"Bay Shion, neden kızgın görünüyorsunuz?" Merakla ona bakarak yanına uzandın.
"Kardeşlerin seni asla benimle yalnız bırakmak istemiyor ya da saçını yapmamada. Hanma'nın saçını yapmasına izin veriliyor. Ran ondan nefret etse bile" Dalgın bir şekilde burnundan nefes verip içini çekti.
"Şey, Ran'ın Hanma hakkında kötü hisleri var, görünüşe göre-"
"Hayır Bay Shion. Kardeşlerim neden beni izlemenize izin vermiyor?"
Shion öfkelendi, sinirlendi ve düzeltmek için ceketinin kenarını çekiştirdi.
Şahsen harika bir ağabey olacağını düşündü.
"Muhtemelen seni yanlışlıkla öldüreceğimi düşünüyorlar. ya da sana kötü bir söz öğreteceğimi."
"Kötü kelime mi? O da ne?"
"10 yaşından küçük çocukların söyleyemediği sözler."
"Neden?"
"Kötü sözler bunlar."
"Ne gibi?"
"Siktir, sürtük, pislik, gibi muhtemelen?"
Tam bir şaşkınlık içinde kafanı eğdin ve Kakucho'nun daha önce saçına taktığı fiyonkun kaymasına neden oldun.
"Siktir mi? Bu ne anlama geliyor?"
Shion o anda çuvalladığını anladı.
"O kelimeyi söyleme!" Panik içinde etrafına bakındı ve senin küfürlü konuştuğunu duyacak başka kimse olmadığında rahat bir nefes aldı.
"Siktir mi? Neden?"
"Hayır- Ufaklık, yapamazsın, büyüyene kadar bekle."
"Sikişmek dövme gibi bir şey mi? Rindou abim, ben de büyüyene kadar onları yaptıramayacağımı söyledi!"
"Lütfen o kelimeyi söylemeyi kes-"
Aniden canlandın, sırıtarak Shion'un arkasına baktın.
"Ran!"
Kıkırdayarak Shion'un yanından koştun ve kendini Ran'ın bacağına bağladın, burnunu onun uyluğuna soktun.
"Merhaba prenses." Ran hafifçe tokayı başınıza sabitledi ve sırtınıza küçük bir dokunuş verdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tokyo Revengers&Anime reaction tepki
Teen FictionHerkes yapıyordu ben eksik kalmayım dedim. İstek almıyorum. Smut ve ensest asla yazmıyorum. Soft tepkileri yapıyorum sadece. Tokyo revengers ağırlıklı bölümler atıyorum.