Boku no hero academia

881 20 2
                                    

İkiz kardeşsiniz.

Midoriya Izuku

•Dürüst olmak gerekirse en tatlı ikiz kardeş olurdu. Seni gerçekten önemsiyor ve bu konuda da çok açık, bu yüzden gerçekten mükemmel bir ilişkiniz var.

•Kahraman olma arzusunun büyük bir kısmının senin yüzünden olduğunu söylüyor. Ona ilham veriyorsun ve o seni korumak istiyor!

•Büyürken bile, onu koruyan taraf sendin. Özgünlüğü yoktu ve çok alay edildi, ama neyse ki, sen onunla birlikteyken kimse bir şey demeye cesaret edemedi!

•Kim kardeşinle dalga geçse onlarla savaşırdın ve o gerçekten sana bakarken bu parlak bakışını birkaç göz damlasıyla bulanıklaştırırdı çünkü o anda gerçekten bir kahraman gibi görünüyordun.

•Tuhaflığını aldığında, size büyük sırrı anlatacaktır. Eğer daha büyük veya daha küçük bir kardeşi olsaydı bunları söylemezdi ama sen onun ikizisin ve seninle olan bağlantısı tamamen başka bir seviyede... ve buna ikiz telepati diyorsunuz, ama o size söylemeden önce neredeyse zaten ona ne olduğunu biliyordunuz.

•Bir gün aşık olursa onu kızdırırsın. Aslında, herhangi bir şey için bile onunla dalga geçiyorsun! Yüzünde sinirli, pembe bir ifade alıyor ve bunun sizden intikamını almaya çalışacak ama her zaman onu ters çevirmenin bir yolunu buluyorsunuz.

•Annenize çok yardımcı oluyorsunuz. Mama-zuku ikizlere bakan bekar bir annedir!

•Maddi olarak onun için zor ve iliklerine kadar çalışıyor, ama ikiniz de annenize çok iyi davranıyorsunuz ve ona sormadan evde ona yardım ediyorsunuz.

•Inko anne ikinizi de çok sevdiği için gözlerinde küçük mutluluk gözyaşları olacaktır. Size her zaman nasıl kutsandığını ve ikinizin de onun başına gelen en iyi şeyler olduğunuzu söyler.

 Size her zaman nasıl kutsandığını ve ikinizin de onun başına gelen en iyi şeyler olduğunuzu söyler

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Katsuki Bakugou

•Üzgünüm, ama o bir kardeşten çok bir terörist gibi olacaktır. Kalçanızda olan ani patlamalara hazır olun.

•Bütün o tipik kardeş kavgalarını biliyor musun? Bu, gün boyunca birçok kez olacak ve artık ev halkı için normal bir olaya dönüşecektir.

•Her tür kardeşle cehennem gibi rekabetçi olacak, ama onun ikizi olduğun gerçeği? Sana, kendisinin daha iyi bir ikiz olduğunu kanıtlayana kadar durmayacak. Yorucu olacak ve ona bunun bir yarışma olmadığını söyleseniz bile, bunu yarışa bir davet olarak kabul edecek.

•Bence Bakugo'nun rekabet etmek için ne kadar ileri gittiği de mizacınıza bağlı olabilir. Eğer onun gibi daha rekabetçi ve azimliyseniz, ikiniz de her şeyinizi ortaya koyacak ve kendinizin en iyi versiyonları olmak için birbirinize gerçekten ilham vereceksiniz.

•Dışarıdan, diğer insanlara gerçekten korkutucu görünecek, ikiniz de sırıtıyor ve birbirinizle savaşmaya çalışıyorsunuz, ama kendi içinizde biliyorsunuz ki birbirinizin en iyi motive edicilerisiniz ve harika bir ekipsiniz.

•Mizacınız onunkinden daha rahat ve pasifse, sizin onunla savaşmaya çalışmanızı sağlayacaktır. Onunla savaşmayacağını ne kadar inkar edersen, seni o kadar çok bunaltır.

•Siz izlerken televizyonun kumandasını çalmak ve ekranı kapatmak gibi küçük şeyler yaparak sizi zorlamaya çalışacak. Bu, onun için bir rekabet olmaktan çıkar ve daha çok onu yakalamaya çalıştığın 'kovalamaca' gibi bir oyuna dönüşür. Ama bu 'oyundan' sonra Bakugo'dan intikam almak için kendi küçük şakalarını yapıyorsun.

•Her seferinde inkar etse bile senin için cehennem kadar koruyucu. Kendine bakabileceğini bilse bile, birinin senden faydalandığını veya sana kaba davrandığını görürse, içinde vahşi bir şeyler patlar. Çünkü bunu ancak kendisi yapabilir ve söyleyebilirdi. Seninle uğraşan çocuklarla savaştığı için okulda kesinlikle başı belaya girdi.

 Seninle uğraşan çocuklarla savaştığı için okulda kesinlikle başı belaya girdi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Denki Kaminari

•O görüp görebileceğiniz en komik kardeş olacaktır.

•İkinizin de gerçekten sağlıklı bir ilişkisi var ve neredeyse hiç kavga etmiyorsunuz. Elbette, mısır gevreğinin sonunun kimin yiyeceği veya hangi oyunu oynayacağınız konusunda sık sık kavga edeceksiniz, ancak ikiniz arasında asla bir kötülük yok.

•Onun gibi dışa dönükseniz, ikiniz de kelimenin tam anlamıyla okulun yöneticileri olacaksınız. Mesela ilkokulda oyun parkında saçma sapan müzik grupları satma işine girdiniz. Öğretmenler sizin küçük işlerinizi bozmadan önce birkaç video oyunu alacak kadar para kazandınız.

•Ona göre içe dönük bir karakteriniz varsa, elinizi tutar ve işi sizin için yapar. Seni arkadaşlarıyla takılmaya götürecek ve sonunda onlar senin de arkadaşın olacak! Bazı ikizler arkadaşlarını paylaşmaktan rahatsız olabilir ama Denki değil. Sen her şeyden önce onun kesinlikle en iyi arkadaşısın.

•Şaka savaşları. Şaka savaşları. Şaka savaşları.

•Ayrıca soğuk bir içecek içerken yanından geçerse, boynundan aşağı buz atacaktır. Ve sen bağırıp kıvrandığında kıkırdar. Soğuk bir içecek içmezse, avucuyla senin boynunu sarar ve zararsız bir elektrik akımı gönderir. Bunun çok komik olduğunu düşünüyor.

•Her gün okul ödevlerinde ona yardım ediyorsun.Denki'ye karşı gerçekten sabırlısınız, onun anlamasına yardımcı oluyorsunuz ve öğrettiğiniz şeyi gerçekten anladığından emin oluyorsunuz.

•Dürüst olmak gerekirse, notları sizin yardımınızla çok daha iyi oluyor. Nasıl olduğunu bilmiyor, ama sanki ona öğretebilecek tek kişi sensin, onun dilinden çok iyi anlıyorsun.

 Nasıl olduğunu bilmiyor, ama sanki ona öğretebilecek tek kişi sensin, onun dilinden çok iyi anlıyorsun

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Tokyo Revengers&Anime  reaction tepkiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin