-Yuzuha'nın ikiz kız kardeşi olmak.
🔹Noel arifesinden önce Taiju tarafından tokatlanmak. Yuzuha gibi Kara Ejderhalar için çalışmaya zorlanmıyordunuz ama Yuzuha ve Hakkai yanınızda olmadığında, Taiju gelip sizi bulur ve öfkesini sizden çıkarırdı. Seni birkaç kez hastaneye kaldırdı ama yaraların kalıcı değildi.
🔹Üçünüz arasında en çok Taiju'dan korkmanız mantıklı çünkü Hakkai ve Yuzuha'yı dövse size zarar vermezdi. Dayak yiyen sen olsaydın kardeşlerin de incinmezdi. Bu nedenle Taiju'ya kardeşlerini rahat bırakması ve onların yerine seni dövmesi için yalvardın. Belli ki Taiju uzun vadede sözünü tutmadı ve kardeşlerin bu kadar aceleci davrandığın için seni kesinlikle azarladı. Ama Taiju ile birlikteyken bile onların güvende olmalarını istediğini biliyorlardı, bu yüzden Hakkai, Yuzuha'yı rahat bırakması için ısrar etti.
🔹Tabii ki Yuzuha'nın ikizi ve aynı zamanda Taiju'nun küçük kız kardeşi olduğunuza göre, yol boyunca Kokonoi ve Inui ile karşılaşmanız şaşırtıcı değil. Onları tanıyordun ama hiçbir şekilde ikisiyle de arkadaş değildin. Senin yönüne doğru yol alsalardı, donup kalırdın ve her ne sebeple olursa olsun seni dövdüklerine dair milyarlarca durum zihninden geçerdi. Bu yüzden, iyiliğin ve huzurun için onlardan kaçındın. Özellikle Koko.
🔹Inui diğer siyah ejderha üyelerinden biraz daha sakin olduğu için biraz daha cana yakındı. Ve "Taiju'nun stres topu" olduğunuz için, çete nereye giderse gitsin sık sık sürükleniyordunuz. Ve çoğu zaman, Inui'nin arkasına saklanır ve Taiju ve Koko'ya titrek bakışlar atarsınız.
🔹Ancak, Noel savaşından sonra siz ve kardeşlerinizin güvenliği garanti altına alındığında, artık siyah ejderhalarla takılmak yerine, tümen toplantılarına gitmek için Hakkai ile birlikte etiketlendiniz. Sadece Koko ve Inui'nin de Toman'a katıldığını duydun...
🔹Taiju sizi güpegündüz dövdüğünde yaptıkları onca seyirci hareketinden sonra onlardan gerçekten korktuğunuzu söylemek yetersiz kalıyordu ve Koko tüm hayatınızın bir savaş alanı olduğunu fark etti. Nasıl mı?
🔹Seninle birkaç kez konuşmaya çalıştı ama onu gördüğün an Hakkai ya da Yuzuha'ya koşardın, Eğer o da toplantıda olsaydı, bulunduğun yerde dona kalırdın. Inui sizi, Koko'nun konuştuğunuz için sizi dövecek kadar kötü bir insan olmadığına ikna edene kadar değildi ve gerçekten o kadar da kötü bir insan değil... Ama neredeyse her şeyi zenginlikle ilgili yapma eğilimi var.
🔹 Koko'nun sizinle ilk konuşması, dilsiz biriyle konuşuyormuş gibi hissetmesine neden oldu ve sizden herhangi bir yanıt veya vücut dili görmek için ekstra uyanık olması gerekiyordu. Adil olmak gerekirse, onun yaptığını gördüğün onca şeyden sonra seni suçlayamazdı.
🔹Taiju, Hakkai'nin birkaç tümen liderini akşam yemeğine davet etmesine kadar Koko seni farklı bir açıdan gördü. Her zaman utangaç ve sessiz bir insan değildiniz ve yakınınızda kim varsa ona sarılmaya meyilliydiniz (en yaygın kurbanınız Taiju idi (size ve kardeşlerinize çöp gibi davrandığı için ona fiziksel şefkat gösteriyorsunuz)). Gürültülü, düpedüz komik ve genel olarak etrafta olması neşeli bir insan olabilirsiniz.
🔹Neden ondan başka neredeyse herkese ısındığını anlayamıyordu. Kahretsin, zaten Taiju'ya dünyayı umursamadan sevgiyle tutunuyordun, ama onunla göz teması kurmayı reddettin. Sonra Inui belirdi, "O senin yanındayken her zaman dik dik bakıyorsun. Herkes bundan korkardı."
🔹Görünüşe göre yüzü nasıl rahatlayacağını bilmiyor, bu yüzden Koko seninle konuşmaya çalışırken fazladan kızgın görünüyor. Ve belli ki hayatın boyunca kelimenin tam anlamıyla travma geçirmişsin, onun dinlenen yüzünün... kızgın göründüğünü dikkate aldın.
🔹Inui'nin, Koko'nun kafanızı koparmayacağı ve kabız görünme alışkanlığı olduğu konusunda size güvence vermek için sıkı çalışmasından sonra, ikiniz sonunda bir şeyler anladınız.
🔹Ondan sonra Koko ile konuşmak biraz daha kolaylaştı ve Koko seni gördüğünde çok sinirli görünmediğinden emin olmak için her gün fazladan otuz dakika aynanın karşısında geçirmek zorunda kaldı. Her zaman normal bir insan gibi konuşmak istedi. Kardeşini bir bez bebek gibi sağa sola fırlatan biri gibi değil.
🔹Birbirinizi romantik bir şekilde görmeye başlamanız ikiniz için de zor, ama kesinlikle aşikar hale geldi. O kadar bariz ki Hakkai bile ikinize bakıyor ve ikinize yan gözle bakıyordu. Koko ile çıkmanı istemiyor değil, sadece Koko Hakkai'nin güvenini kazanmak için fazla bir şey yapmadı.
🔹Herkesin haberi olmadan, Koko Taiju ile konuştu ve ter içindeydi çünkü artık Taiju kafasını kıçından çıkardığına göre, herhangi birinin kardeşlerinden birine vuracağı konusunda ÇOK şüpheli. özellikle de sen, çünkü bir şekilde on dakika önce tanıştığın insanlara güveniyorsun.
🔹Ayrıca herhangi bir fiziksel gücünüz yok, bu yüzden ihtiyacınız olduğunda bile kendinizi koruyamıyorsunuz.
🔹Mantıklı bir adam olan Koko, kötü niyetli olmadığını ve sadece sizden iltifat avantajları almak istediğini iddia ediyor. Belki birkaç öpücük, ama kıçına şaplak gelmesin diye Taiju'ya bunu söylemedi.
🔹Siz ikiniz bir ilişkiye başladığınızda, Taiju bir yere kadar masum olduğunuzu bildiği için kenarda çömelmiş, yüzünü yere eğmeye hazırdı. Koko'nun seninle aşk yaşadığına dair işaretler gün gibi açıktı, ama görünüşe göre üstün, kendini çok iyi gizleyecek güneş gözlükleri takıyorsun ki fazla belli olmuyor.
🔹Ama Koko seni yakalamayı başardı ve şimdi seni kendi çıkardığı ve rafine ettiği bir elmas gibi tüm arkadaşlarına gösteriyor ve övünüyor. Bazen senden kızıymışsın gibi bahsediyor çünkü yaptığın her şeyle gurur duyacak. Yataktan bir horoz gibi çıkıp yatağınızı toplarsanız, o sizi bir maraton koşuyormuşsunuz gibi neşelendirirdi.
🔹 Temelde kendinize bir yandaş edindiniz.
🔹Koko toplum içinde pek fiziksel olmayabilir ama ikiniz yalnızken filtresi yok. Elinizi tutuyor olabilir, herkesin içinde bir eli belinizin alt/arka cebinde olabilir, ancak tam olarak bir avuç dolusu kıç avuçlayacak, saçınızı öpecek, yüzünü öpücüklerle dolduracak ve aradaki her şeyi yapacaktır.
🔹Senden 10000 kez kalçalarınla onu boğmanı istedi ama sen daha çok onun seni korumasına odaklanmış görünüyorsun.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tokyo Revengers&Anime reaction tepki
Teen FictionHerkes yapıyordu ben eksik kalmayım dedim. İstek almıyorum. Smut ve ensest asla yazmıyorum. Soft tepkileri yapıyorum sadece. Tokyo revengers ağırlıklı bölümler atıyorum.