Keisuke Baji

706 37 3
                                    

-Keisuke'nin küçük kız kardeşi olmak

🦋Saçını karıştırmasına izin verdiği tek kişi olmak! Başkası olsa onlara sinir krizi geçirir ve yumruklar ama sana asla bu kadar sert davranmaz! Annesini ağlatmaktan nefret eder, seni ağlatırsa kendinden mezarına kadar nefret eder. Öyle demek istemese bile seni asla incitemez ve SENİ incittiği gerçeğiyle yaşayamazdı.

🦋Keisuke, sen bebekken annesinin yaptığı gibi seni kucağına alıp kalçasına oturtmayı seviyor. Yani, adam ortalama bir insandan daha güçlü, neden bunu kız kardeşini mutlu etmek için kullanmıyor? Bazen senin omuzlarına binmene izin verir ve sana dünyayı kendi bakış açısından gösterirdi.

🦋Tıpkı Draken gibi, o da sizi hangi yaşta olursanız olun yürüyen bir bebek olarak görüyor ve bu zamanla geçmiyor. Aslında, başka biri işaret edene kadar sahip olduğunuzu bilmediğiniz bir enfeksiyon gibi daha da kötüleşir.

🦋Üzerine bir şey döktüğünüzde, saçını, elbisesini, yemeğini vs batırdığınızda. Kulakları kanayana kadar sızlanır ve şikayet ederdi, ama Keisuke tatlı ağabeyi kişiliğini önünüzde tutmayı seviyor. Dolayısıyla size tek bir kötü söz söylemez.

🦋Keisuke Valhalla'ya katılmaz çünkü Toman'da bulunarak seni zaten olduğundan daha fazla tehlikeye atacağından endişelenir ve seni asla böyle kirletmez. En başta insanlarla takılmak için fazla masum ve saftın ama arkadaşları, özellikle de Mikey ve Chifuyu güvenilirdi. Kazutora'yı gerçekten tanımıyorsun çünkü Toman'ın başlangıç ​​aşamalarında hiç orada bulunmadın.

🦋Ancak, Keisuke Tora'yı akşam yemeği için evinize getirdikten sonra, tora Keisuke'nin ona ne kadar benzediğiniz için bir kızı olduğunu düşündü, ama hayır. Sen onun küçük kız kardeşisin ve hayatında tanıdığı en yumuşak ve yufka insansın.

🦋Bir şekilde Keisuke'nin tam tersisin: kibar, yumuşak dilli, sabırlı, nazik, sakin ve sessiz. belki Keisuke gibi gürültülü ve iğrenç biriyle büyümek sana onun gibi davranman için bir sebep vermiyordu ama Tora ikinizin bu kadar iyi geçinmesini sevimli buluyordu. Sana sarılırken kesinlikle ağladı çünkü sen onun "kendini pek mutlu hissetmediğini" hissediyordun.

🦋Baji'nin arkadaşlarından bahsetmişken, seni sadece Toman'ın liderleri biliyor. Yine, çoğunlukla sizin güvenliğiniz için ve kendi evlerinin dışında sizin hakkınızda konuşmazlar.

🦋Mikey, dorayakiyle beslemek için seni Keisuke'den çalmayı seviyor ve Draken ve Emma dışında saçlarını karıştırmaktan paçayı sıyırabilecek tek kişi sensin. Saç yolmamak şartıyla istediğin kadar saç tokası ve kurdele takmana izin verirdi (birkaç kez yaptın ama çok şükür yine de bir şey söylemedi).

🦋Draken senin Keisuke'nin kız kardeşi olamayacak kadar iyi olduğunu düşünüyor ve dünyanın en dürüst suratıyla Keisuke'nin seni tıpkı Keisuke'ye benzediğin için başka birinden kaçırıp kaçırmadığını sordu. Ağabeyin belli ki sorusuna pek sıcak bakmadı ve annenle babanın evliliğinden ultrason fotoğraflarına, senin ve Keisuke'nin bebeklik fotoğraflarına ve sana gelen bütün kedilere kadar her türden fotoğrafı içeren tek ve tek aile albümünü çıkardı. Zamanla eviniz anılarla doldu.(Draken, Keisuke albümün sonuna gelmeden çok önce kulaklarının düşeceğini hissetti.)

🦋Mitsuya, daha çok Mitsuya'yı savunan ve ona tek başınıza yaklaşmanıza izin vermeyen Luna ve Mana ile ilgilenirken, Keisuke için ara sıra sizi izler. Bu seni üzdü açıkçası ama nasıl belli edeceğini bilemedin ve sustun. Mitsuya, sen birdenbire hıçkıra hıçkıra ağlamaya başlayana kadar senin yaşında pek arkadaşının olmadığını fark etti ve Luna ile Mana'nın ne kadar uzak ve mesafeli olduğunu görmek senin için çok tetikleyici oldu.

🦋Kız kardeşleriyle ve sırf onların evindesin diye onu "çalmayacağın" için sana karşı daha iyi davranmayı nasıl düşünmeleri gerektiğini konuştu. O hala onların erkek kardeşi ama sen onun çok yakın arkadaşlarından birinin kız kardeşisin, bu da onun için çok önemli olduğun anlamına geliyordu. Seni tanıdıktan bir süre sonra, Luna ve Mana Y/n'nin hayran kulübünün liderleri oldular (bir şekilde okulunuzda senden hoşlanan birçok insan vardı ve hayran kulübü katlanarak büyüdü ve bu seni korkuttu).

🦋Pah chin size mümkün olan en genç şekilde bakıcılık yapmayı sever, yani oturup işinizi yaparken sizi izlemek ve atıştırmalıklar yemek. Ekstra kibar olup olmadığını sorarsan, atıştırmalıklarını da seninle paylaşacak! Ama sadece kardeşine bundan bahsetmeyeceğine söz verirsen, çünkü Tanrı biliyor ya kriz geçirecek.

🦋Chifuyu'nun seni bilmesinin tek nedeni, Keisuke'nin ona çok güvenmesi ve Toman üyelerinin %99'unun bilmediği bilgiler konusunda ona güvenmesidir. Chifuyu, Keisuke'yi kızdıran birini kurtarabilecek biri varsa, onun da sen olacağını öğrendi. Keisuke'nin saçını şakacı bir şekilde çekiştirdikten sonra Mikey'in nasıl arkanıza saklandığını gördü, ama Keisuke sizi görünce gözünü bile kırpmadı ve sadece kafanıza vurdu.

 Keisuke'nin saçını şakacı bir şekilde çekiştirdikten sonra Mikey'in nasıl arkanıza saklandığını gördü, ama Keisuke sizi görünce gözünü bile kırpmadı ve sadece kafanıza vurdu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Tokyo Revengers&Anime  reaction tepkiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin