İkuya Kirishima

265 11 0
                                    

-Nasıl bir erkek arkadaş olurdu?

🪐Sabah senin yanında uyanır ve dudaklarını usulca öper. "Günaydın sevgilim, uyanma zamanı~". Yüzünüzü nazikçe okşar ve sizi uyandırmak için yüzünü öper.

🪐Kelimenin tam anlamıyla sana karşı çok yumuşak. Tazelenmek ve güne başlamak için gitmeden önce sizin uyanmanızı bekleyecektir.

🪐-"Yemek yapamam üzgünüm" Onun için yemek yapman gerekecek.

-"Elimden gelenin en iyisini denedim... Umarım bunu çok yavan bulmazsın..."

🪐Böcek öldürücünüz. Korkmak umurunda değil. Hamam böceği falan gördüğünüzde onu içeri gönderin.

-"Bir arı mı?... Uhmm görmezden geleyim mi? Onu öldürmemi mi istiyorsun?(gülüyor) Tamam~"

🪐Seni o kadar çok kucaklıyor ve öpüyor ki dudakları yumuşak ve gerçek kelebekler gibi. Onu çok seviyorsun ve bu senin uykuya dalmanın en sevdiğin yolu.

🪐Onun stres gidericisisin.

-"Aşkım? Biraz çökmüş görünüyorsun? Buraya gel"

(sevgili tişörtü ve kapşonlularıyla sana sarılır). Kucağı ve kolları cennet. Onun yumuşak ellerini öpmeye bayılıyorsun. Sık sık onunla bu konuda dalga geçiyorsun. "Ikuya, ellerin çok kadınsı . Bayıldım~(yanaklarını dürter)

🪐Ne zaman sinirlense, gelip kollarına atlıyor ve o tapılası sevimli gözleriyle sana bakıyor. Buna karşı koyamazsın. Ne varsa çöpe atacaksın. Neyle uğraşıyorsan kenara bırak. Yapıyorsun ve onu teselli etmeye başlıyorsun.

🪐Vücudu hakkında biraz güvensiz. Bunun için onu neşelendirmeniz gerekebilir ve size rastgele ikramlar vererek kendisini daha iyi hissettirme çabalarınızı takdir ettiğini mutlaka size bildirecektir.

🪐Her zaman sizin için atıştırmalıklar alacaktır. Cipsler, meyve suları, alkolsüz içecekler, adını siz koyun. Parası olduğu sürece, sizi asla atıştırmalıksız bırakmaz.

🪐Yine de birlikte yemek yemeyi sevmez. İkiniz de yemek yerken kendi alanınızda olmayı seviyorsunuz, genellikle sadece telefonlarınız arasında geziniyor ve müzik dinliyorsunuz. Birbirinizin etrafında olacaksınız ama çok fazla konuşma olmayacak. Varlığınız onun rahat etmesi için fazlasıyla yeterli.

🪐Seni her şeyden çok seviyor: (lütfen ona çok saygılı ve sevgi dolu davrandığından emin ol. Senin en iyi halini hak ediyor ve kendini suçlayan kişiliğinden dolayı çok fazla sabra ihtiyacı var. Ona bunu verdiğinden emin olmalısın.) İhtiyacı olan doğru zamanda itin.

🪐Yüzme turnuvalarında her zaman yanındasın ve onu her zaman neşelendiriyorsun. Bundan sonra kazansa da kazanmasa da onu hep yemeklere götürüp ısmarlayacaksın. Bunu onun için yapmana bayılıyor.

🪐Büyük bir spor salonu insanı değil. Siz ikiniz birlikte egzersiz yapın, ama o kadar değil.

🪐İlginizi istediğinde parmaklarınızla oynar, yoksa gelip kucağınıza yatar. Bazen meşgulseniz, gelip yanınıza oturur ve size arkadan sarılır. Bunu yapmasını seviyorsun.

🪐O hassas ve kırılgan bir vücuda ve kişiliğe sahip. Gözün sürekli üzerinde olmalı. Lütfen ona göz kulak ol. Abisi sana güveniyor. Kardeşini senden ve Hiyori'den başkasına emanet edemez.

🪐Bebek %100. Dışarıdaki en büyük kaşık o olacak ama ikiniz de baş başa kaldığınızda her zaman muhtaç olan o olacak.

🪐Koruyucu. Bu çocuk, onunla çok fazla takılmadığınızda ve bunun yerine arkadaşlarınızla vakit geçirdiğinizde gerçekten surat asıyor. Bu olduğunda genellikle sadece sana uzun uzun bakar veya "Seni özledim... Yakında tekrar gel :(" mesajları gönderir.

🪐En büyük korkusu tekrardan yalnız kalmak. Ona her zaman yanında olacağına dair güvence ver. Tekrar aynı şeyleri kaldıramaz.

🪐Yapışkan olduğunu biliyor, bu yüzden sizi hiçbir şey yapmaya zorlamıyor. Sizi temin edecek ve onun davranışlarından memnun olduğunuzdan emin olacaktır. Özel zamanınıza saygı duyacak, ama belli ki muhtaç anları olacak hehehe

🪐Sonunda, siz ikiniz birbirinizi çok seviyorsunuz ve birbiriniz için her şeyi yaparsınız. O senin hayatındaki en iyi şey ve sen onun hayatındasın. Gününüz, ikiniz arasında biraz eğlenceli bir zamanla, biraz daha samimi bir zamanla sona erer~

 Gününüz, ikiniz arasında biraz eğlenceli bir zamanla, biraz daha samimi bir zamanla sona erer~

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Tokyo Revengers&Anime  reaction tepkiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin