Kad Elija pamodās, viņa nokāpa lejā, kur neviena vēl nebija. Elija paēda vienatnē brokastis un uzvilka savu tērpu. Puiši vēl gulēja kad Elija izgāja no mājas kalpu pavadībā un devās uz Litlroku. Kad Adhira pamodās, viņš nokāpa lejā un paskatījās uz kalpiem, kuri klusumā darīja savus darbus.
Adhira:"Kur ir Elija?"
Kāda kalpone pagriezās pret jaunekli un pasmaidīja.
Kalpone:"A, misis Elija devās uz Litlroku misijā."
Jauneklis uzreiz skrēja uz Teo istabu un atcirtis vaļā durvis, nobiedēja Teo.
Adhira:"Elija aizbrauca bez mums!"
Teo:"Ad, nebļauj tik agri no rīta."
Adhira:"Ko tu citu man piedāvā!? Viņa aizbrauca neko nesakot!"
Teo:"Nesatraucies, mēs viņu panāksim. Ej ēst brokastis, es tūlīt pievienošos."
Adhira:"Tagad nav laika ēst, mums viņa jāpanāk! Ja nu ar viņu kaut kas notiks??"
Adhira pierunāja Teo izbraukt uzreiz. Pēc dažām dienām viņi iebrauca Litlrokā, taču tā arī neatrada Eliju. Puiši aizgāja uz aģentūru un apjautājās par Eliju, taču viņu tur neviens nebija redzējis. Elija bija kā zemē iekritusi. Viņa it kā nemaz nebija devusies uz Litlroku, kur viņiem bija sagatavots transports pie cilvēka, kurš kaut ko zināja par dēmonu, kuru viņi meklēja. Abi meklēja Eliju pa visu pilsētu līdz vēlam vakaram un neko neatraduši, devās uz viesnīcu.
Adhira:"Nespēju noticēt, ka viņa aizgāja mums neko nesakot un it kā izgaisa."
Teo:"Gan mēs viņu atradīsim."
* * *
Kaut kur, netālu no Milvoki
Elija klīda pa mežu un uzkāpa kokā lai nosnaustos. Kolīdz viņa sadzirdēja putnu dziesmas, Elija piecēlās un paskatījās uz sauli, kas spīdēja viņai tieši acīs. Meitene bija ievainota.
Elija:"Varbūt tomēr braukt vienai nebija laba ideja," - viņa pie sevis nodomāja un devās dziļāk mežā. Pirms divām dienām Elija atvēra portālu lai nogalinātu dēmonu, par kuru ziņoja kāds vecs vīrs. Viņa nogalināja dēmonu, taču tur bija vēl kāds, kuru Elija tur nebija gaidījusi ieraudzīt. Viņa par mata tiesu tika cauri un aizbēga. Viņa zināja, ka dēmoni viņai sekos, tāpēc viņa izvēlējās nepievērst lieku uzmanību. Viņa nosūtīja vēsti Timoram, taču atbildes nebija. Pēc neilga laika, Elija uzdūrās uz dēmona, kurš bija gatavs uzbrukt Elijai, un lai aizsargātos, viņa izmantoja pēdējos pilienus maģijas pirms zaudēt samaņu. Elija iekrita kāda rokās.
???:"Tu labi pastrādāji, Elij."
YOU ARE READING
Satikt tevi
FantasyKāda meitene vārdā Elija ne ar vienu nerunā, tāpēc par to viņu apceļ citi. Taču negaidīti, ciemos ierodas kāds jauneklis, kurš apgriež Elijas dzīvi kājām gaisā. Meitene ir spiesta cīnīties ar savām bailēm un emocijām, lai satiktu laimīgas beigas sav...