67

3 1 0
                                    

Amnons:"Kas jums liek domāt, ka nācu kaut ko prasīt?"
???:"Tu ļāvi sevi nogalināt dievu slepkavam prastas skuķes dēļ-"
Amnons:"Viņa nebija parasta meitene, kuru var atrast uz katra stūra, viņa-"
Tajā mirklī, Amnonam kā āmurs pa galvu iesitās apziņa. Viņš apjēdza, par ko cīnas.
???:"Pieņemu, tu tikko saprati, kas viņa ir. Domāju, tev laiks sākt savu ceļu. Nāc, tev ir laiks iepazīt pašam sevi."

Kaut kur, netālu no Londonas.

No mašīnas izkāpa Zions ar savu tēvu Tokanu un pieklauvēja pie kādām durvīm. Tās lēnām atvēra kāds vīrietis, kura izskats Zionam likās ļoti pazīstams.
Zions:"Teo, tas esi tu?"
Teo:"Kas jūs būtu?"
Zions:"Es esmu Elijas brālis, mēs atnācām-"
Teo:"Ja nācāt lūgt palīdzību, tad aizmirstiet par to. Es-"
Tokans:"Kur ir Adhira?"
Vīrieša negaidītais jautājums izsita no sliedēm.
Teo:"Viņš pazuda līdz ar Eliju. Uzreiz pēc tam, kad noskaidrojās, ka viņa ir mirusi. Bet ko jūs šeit darāt, pavēlniek? Vai tad jums-"
Vīrietis ielauzās mājā, pagrūžot Teo malā un atcirta vaļā gaiteņa pēdējās durvis. Tur sēdēja Adhira ar tukšu skatienu, lūkodamies sienā. Tokans piegāja pie jaunekļa un ar visu spēku iepļaukāja viņam pa seju.
Tokans:"Vai tad es tev neteicu sargāt manu meitu? Kur viņa ir?"
Jauneklis klusēja un Tokans sāka purināt jaunekli aiz pleciem, taču jaunekļa knapi siltais ķermenis neizdeva nekādas dzīvības pazīmes.
Zions:"Tēt, nevajag. Viņš ir-"
Tokans:"Viņš ir saistīts ar Selīnu. Ja sīkaļa atrodas transa stāvoklī, tas nozīmē, ka viņa nav šajā pasaulē."
Zions:"Ko tas nozīmē?"
Tokans:"Viņa nepieder šai paralēlei. Viņas īstā paralēle ir apstājusies, kas licis viņai ceļot pa citām laika līnijām."

Satikt teviWhere stories live. Discover now