Amnons apklusa un viņa sejas izteiksme izmainījās. Selīna nespēja saprast, ko šī sejas izteiksme nozīmē.
Amnons:"Kam tev viņš?"
Selīna:"Viņš ir mans tēvs."
Amnons:"Tavs...tēvs?"
Selīna:"Tu kaut ko zini?"
Amnons:"Cik atceros, tu viņu izraidīji no Dievu valstības."
Selīna:"Es? Tikai nesaki, ka tu arī domā, ka esmu tā tiesnese."
Amnons:"Viss norāda uz to, ka tā esi tu. Bet.... varbūt tu esi arī viena no kritušajām?"
Jauneklis izcēla meiteni un nesa viņu pa gaiteni līdz nonāca bibliotēkā. Tur bija tūkstošiem grāmatu. Jauneklis apsēdināja meiteni uz krēsla, paņēma kaut kādu grāmatu un šķirstīja lapas līdz atšķīra lapu par kaut kādu briesmoni.
Amnons:"Lūk."
Viņš norādīja uz attēlu.
Amnons:"Kad tikko parādījās augstākā tiesnese, Dievu valstību pameta trīs dievi - divi Visuma dievi un vēl kāda dieviete, kuras vārds nav minēts. Katrs no trim dieviem devās savā virzienā un ne reizi netikās. Nezināmā dieviete vienmēr novēroja savu pasauli no sava tempļa okeāna vidū un neiejaucās citu dievu darīšanās. Kādu dienu, viņa redzēja jūrnieku, kurš nonāca uz salas ievainots. Dieviete palīdzēja jūrniekam, izdziedinot viņu un dodot tam laivu un karti. Viņa iemīlēja jūrnieku un tiesnese to pamanīja. Viņa izraidīja dievieti kopā ar Tokanu un dievietes templis tika apsēsts ar dēmoniem."
Selīna:"Templis uz salas okeāna vidū...pirms dažām dienām es tur biju. No turienes es dabūju šo."
Viņa pacēla roku un parādīja tetovējumu.
Amnons:"Tas apstiprina tavu identitāti. Bet kāpēc tu liecies tik līdzīga tiesnesei?"
Selīna:"To nu gan es nezinu. Man nav nekādas atmiņas par to, kas notika."
Amnons:"Vai tad Tokans nav tavs tēvs? Varam aiziet viņam pajautāt."
Selīna:"Tas ir tieši tas, kur man vajag tavu palīdzību. Cilvēks, kuru mēs pazīstam ar mana tēva seju un vārdu ir dēmons."
YOU ARE READING
Satikt tevi
FantasyKāda meitene vārdā Elija ne ar vienu nerunā, tāpēc par to viņu apceļ citi. Taču negaidīti, ciemos ierodas kāds jauneklis, kurš apgriež Elijas dzīvi kājām gaisā. Meitene ir spiesta cīnīties ar savām bailēm un emocijām, lai satiktu laimīgas beigas sav...