51

4 1 0
                                    

Eva:"Jums kaut ir nojausma, kas stāv-"
Brālis:"Sel!"
Jauneklis uzreiz metās apskaut meiteni.
Brālis:"Kur tu biji? Zions teica tevi nemeklēt, bet es tāpat uztraucos."
Selīna:"Mums jārunā. Tas ir ļoti svarīgi."
Brālis:"Labi, nāc. Noslēpiet ragus, dēmoni šeit nav pārāk vēlami."
Visi virzījās uz Selīnas brāļa māju un viņš uztaisīja tēju un nosēdināja visus viesistabā.
Brālis:"Tātad, kas tevi atvedis šurp?"
Selīna:"Vai tu atceries, kāds bija tēvs?"
Šis jautājums lika jauneklim uz mirkli sastingt.
Brālis:"Tu arī pamanīji, ka viņš nav tāds, kāds bija?"
Selīna:"Es neatceros, tāpēc jautāju tev."
Brālis:".... kad tu vēl nebiji dzimusi, tēvs bija gādīgs, jauks, viņš bija vienmēt mierīgs un šī nosvērtība lika ikvienam atslābt. Bet tad... tēvs devās kādā misijā, no kuras atgriezies bija pilnīgi citāds."
Selīna:"Viņš kļuva par to, kāds ir tagad, vai ne?"
Brālis nolieca galvu un Selīna domīgi pielika roku pie zoda.
Selīna:"Tajā paralēlē viņš tur bija. Viņš mūs visus pārcēla uz šo pasauli un deva iespēju Amnonam un pārējiem. Bet kāpēc? Kāds ir tam iemesls?"
Brālis:"Nezinu. Varbūt tāpēc, jo tevi vairs nevarēja atmodināt?"
Selīna:"Nē. Mans tēvs, tāpat kā Amnons, ir kritušais. Izraidīts uz zemi lai izpirktu grēkus. Savukārt es - kritušā meita, kura pārkāpa likumus un tika nosūtīta šurp."
Tad, uz mirkli, Selīnas priekšā pavīdēja kādas sievietes majestātiskais tēls, kurš uzreiz nozuda pie grāmatu skapja. Selīna pieskārās grāmatām un sajuta sevī kaut kādu spēku, taču no šī mirkļa viņu izvilka brāļa balss.
Brālis:"Sel? Viss kārtībā?"
Selīna:"Jā, man tikai izlikās. Kurp toreiz tēvs devās, vari pateikt?"
Brālis:"Šķiet, uz kaut kādu templi dienvidos. Kartē tas bija kaut kur uz mazas salas. Ja nemaldos, sala pat nebija atzīmēta kartē, jo tā bija tālu okeānā. Ja tu izdomā turp doties, esi uzmanīga."
Kad Selīna izgāja no pilsētas, viņa tālumā atskatījās. Viņa zināja, ka varēja neatgriezties. Nonākot ostā, viņa apjautājās zvejniekiem vai viņi zina par salu kaut kur tālu okeānā, bet neviens tādu nebija redzējis. Selīna apsēdās uz kastēm un saķēra galvu.
Selīna:"Un vajadzēja viņam doties uz vietu, kura kartē neeksistē?!"
Te pēkšņi, pie viņiem piegāja kāds vecs, muskuļots vīrietis.
???:"Jūs meklējat kādu, kurš var jūs aizvest uz salu ar templi?"
Selīna asi pacēla galvu un paskatījās uz vīrieti un iepleta acis.
Selīna:"Tu zini, kur tāda ir? Vari mūs aizvest?"
???:"Varu, bet.."
Vīrietis parīvēja pirkstus un meitene uzreiz pasmaidīja.
Selīna:"Iedošu, kad būsi mūs turp aizvedis."

Satikt teviWhere stories live. Discover now