25

3 1 0
                                    

Selīna notēmēja uz lauku, kur turpināja cīnīties dēmoni viens pret otru.

Selīna:"Nakts patiešām ir skaista."

Kad vīrietis pagriezās sadzirdēdams sievietes balsi, Selīnas tur vairs nebija. Viņas mati atguva savu balto krāsu un viņa pacēla gaisā roku. Selīna pasmaidīja un nolaižot roku, visiem, kas atradās Selīnas redzeslokā, pretiniekiem, apstājās sirds. Tad Selīna sāka klepot un viņa nolaidās lejā, kur viņai pretī skrēja imperators.

Selīna uzvilka masku un viņas mati nomainīja krāsu. Imperators paskatījās uz Selīnu un pēc neilga laika viņš vienkārši klusībā aizgāja. Viņi atgriezās pilī, bet Selīna neatgriezās. Viņa vēl joprojām bija pazudusi. Kamēr Selīnu meklēja pils sargi, Amnons kopā ar savu stratēģi devās ceļā uz Zeru. Kad viņi ieradās pilī, pavēlnieks paskatījās uz viņiem un pievērsa uzmanību Selīnai.

Pavēlnieks:"Kā redzu, esi kļuvusi par impērijas paklausīgo suni."

Selīna padeva žestu, kas lika viņam apklust.

Amņons:"Un ko tas nozīmē?"

Selīna izgāja no zāles, jo viņa gribēja satikt kādu, kuru atstāja vienu uz veselu gadu.

Pavēlnieks:"Šķiet, viņa vēl nav pateikusi, kādu noslēpumu slēpj."

Amnons:"Viņa?"

Pavēlnieks:"Meitene uzauga manas māsas apskāvienos līdz māsa gāja bojā traģēdijā. Es pie sevis paņēmu Selīnas brāli, kamēr meitene pati tika laukā no uguns un turpināja dzīvot sava tēva uzraudzībā."

Amnons:"Izklausās, tu man apraksti kādu preci."

Pavēlnieks:"Meiteni mācīja kā ieroci, taču viņas vājās vietas dēļ, viņu izmeta un par nelaimi, meitene pavisam zaudēja spēju rādīt savu seju. Viņa pie maskas ir kā pielipusi. Žēl, daudz kas viņu izbojāja. Bet kas gan jūs šurp ir atvedis?"

Amnons:"Es meklēju Selīnu. Vai tu zini, kur viņa ir?"

Pavēlnieks:"Pat ja es zinu, viņa atradīs veidu, kā atkal noslēpties. Kaut arī tā neizskatās, bet viņa ir dumpiniece un nekad nekritīs neviena priekšā uz ceļiem."

Amnons:"Tu man atsūtīji nepareizo meiteni."

Pavēlnieks:"Selīna pati izvēlas, kādu veidolu pieņems satiekot svešiniekus. Viņa pati uzradīsies, kad būsi ieguvis viņas uzticību."

Amnons:"Gribi teikt, viņa slēpjas starp maniem cilvēkiem? Kāpēc lai viņai būtu jāslēpjas, kā žurkai no cilvēka?"

Pavēlnieks:"Kā jau teicu, viņai ir savi iemesli. Dod meitenei laiku."

Amnons:"Tad vismaz pasaki iemeslu, kāpēc viņa slēpjas aiz svešas sejas?"

Satikt teviWhere stories live. Discover now