Jauneklis aizgāja un Selīna palika istabā, nespēdama noticēt, ka tikko bija satikusi cilvēku, kuru tik ļoti mīlēja. Selīnai sāpēja sirds redzot, ka viņš neatceras visu to, ko viņi pieredzēja kopā. Selīna sēdēja istabas stūrī, saritinājusies un raudādama. Viņa sajūta kaklā kamolu un tajā pašā brīdī vairs nespēja paelpot. Selīna sniedzās pēc ūdens glāzes, taču tā nokrita uz grīdas un stikls sašķīda mazos gabaliņos. Selīna mēģināja piecelties, bet paslīdēja un nokrita.
Selīna:"Pa....lī....dziet..."
Meitene ieraudzīja savā priekšā tumšu stāvu, kas viņu pacēla un aiznesa. Kad meitene pamodās, viņa ieraudzīja meitenes seju un nobijās, taču to neizrādīja. Meitene uzreiz satrūkās un aizskrēja, kamēr Selīna saķēra savu galvu un apsēdās.
Vita:"Brāl, brāl! Viņa pamodās!"
Amnons:"Vita, nebļausties."
Sadzirdot pazīstamo balsi, Selīna paskatījās uz runātāju un sastinga.
Amnons:"Ei, tev viss kārtībā?"
Selīna:"Kur es esmu?"
Amnons:"Dēmonu pasaulē. Esam pietiekami tālu no portāla, tā kā tevi neviens tevi te neatradīs."
Selīna:"..... skaidrs."
Viņa centās pēc iespējas mazāk izrādīt savas emocijas, kuras tik ļoti centās izlauzties. Tajā pašā dienā Vita parādīja Selīnai visu. Un pati Selīna izbaudīja šo mieru. Viņa zināja, ka pēc kāda laika nāksies visā atzīties un aiziet, bet kaut kas like viņai to vienmēr atlikt.
Kādu dienu, Amnons bija aizgājis pa savām darīšanām un Selīna vakarā pastaigājās pa mežu. Pēc neilgas pastaigas viņa ieraudzīja akmeni pie klints malas un apsēdās uz tā noskatītadamās, kā riet saule.
Amnons:"Ko tu tik dziļi mežā dari?"
Meitene satrūkās no balss aiz muguras un tajā mirklī Amnons apsēdās viņai blakus.
Selīna:"Saki, kāpēc tu man toreiz palīdzēji?"
Amnons:"Izskatījās, ka tev vajag palīdzību. Arī Vita prasīja lai tevi paņem līdzi."
Selīna:"Un ja nu to nevajadzēja?"
Amnons:"Tu man atgādināji kādu, kuru mīlēju. Viņas dzīve vienmēr bija pilna ar piedzīvojumiem."
Selīna:"Kas ar viņu notika?"
Amnons:"Viņas tēvs izmantoja nolādēto ieroci lai meitene izgaistu no tās pasaules. Taču kāds man teica, ka viņa nav izgaisusi, tikai devusies uz citu pasauli, kur iesāks visu no jauna."
YOU ARE READING
Satikt tevi
FantasyKāda meitene vārdā Elija ne ar vienu nerunā, tāpēc par to viņu apceļ citi. Taču negaidīti, ciemos ierodas kāds jauneklis, kurš apgriež Elijas dzīvi kājām gaisā. Meitene ir spiesta cīnīties ar savām bailēm un emocijām, lai satiktu laimīgas beigas sav...