9

4 2 0
                                    

Dēmons nolaidās uz zemes un Elija pārsteigta atkāpās.

Elija:"Nē... tas nevar būt.... Tu nevarēji..."

Dēmons apskāva Eliju un puiši uzreiz izvilka ieročus. Dēmons uzreiz atlēca atpakaļ.

???:"Kāpēc tu mani nesameklēji? Es gaidīju."

Elija sakodusi lūpas nolieca galvu. Viņa tik ļoti ienīda dēmonus un nespēja noticēt, ka cilvēks, kurš bija vienu asiņu ar viņu, bija kļuvis par tādu.

Elija:"Kāpēc.... kāpēc viņi paņēma tevi..."

???:"...."

Adhira:"Elij, mums-"

???:"Kā redzu, tev ir jauna identitāte. Esi izmainījusies līdz nepazīšanai. Kad tu viņiem pateiksi, no kurienes ieguvi šo spēku un kas esi?"

Elija:"....kāpēc tu mani meklēji?"

???:"Es zināju, ka tēvs tevi paņēma pie sevis pēc tā notikuma, bet es nebiju domājis, ka viņš no tevis atteiksies. Tu esi tāda pati kā viņš. Mantoji spējas un nemirstību no viņa. Tu vienmēr ieguvi visu ko vien varētu vēlēties."

Dēmons uzsita knipi un paskatījās tālumā, dzirdot ātrus soļus. Viņš pasmaidīja un Elijas izskats izmainījās.

???:"Vēl tiksimies, mana dārgā māsa."

Dēmons izgaisa mirklī, kad atskrēja citi dēmonu slepkavas. Elija klusēja.

Teo:"Elij, kas viņš bija?"

Elija:"Nododiet štāba vadītājam, ka dēmons jūs vairs nepatraucēs. Mēs atgriežamies Orlando."

Pēc tā Elija paņēma mantas. Viņa nerunāja līdz satikās ar Timoru.

Timors:"Nu, tikāt galā ar..... Elij, kas ar tevi notika? Aizsegs nokrita?"

Meitene paskatījās uz Timoru.

Timors:" Teo, Adhira, uzgaidiet ārā."

Abi izgāja ārā no kabineta un Elija ieskatījās savam tēvam acīs.

Elija:"Viņš tur bija. Viņš ir kļuvis par dēmonu. Brālis.... pēc tā notikuma pirms četriem gadiem man likās, es esmu vienīgā, kas izdzīvoja."

Timors:"Pagaidi, tu gribi teikt, ka tavs brālis, mans dēls, ir kļuvis par dēmonu? Ko viņš tev pateica?"

Elija:"Neko tādu. Likās, viņš vilcina laiku, bet tad atskrēja pārējie un viņš izgaisa."

Vīrietis klusēja. Arī viņš nespēja noticēt tam, ko tikko dzirdēja.

Timors:"Ko tu gribi darīt?"

Elija:"Man nāksies oficiāli atgriezties starp dēmonu slepkavām, es vairs nespēšu slēpties. Neskaitāmi cilvēki redzēja mani ar baltiem matiem. Ja viņi redzēja manu brāli, padomās, ka esmu ar viņu uz vienu roku. Lai to novērstu, man ir jāatgriežas."

Timors:"Vai tu to pati gribi?"

Elija:"Nē, bet šoreiz man nav izvēles, ja gribu tevi nosargāt."

Timors:"Elij, tu nevari mani nosargāt, tu knapi vari parūpēties par sevi. Tu esi pārāk vāja."

Elija:"Tad apmāci mani. Iemāci man visu, ko vien zini, lai es varu kļūt spēcīgāka. Iemāci man kontrolēt spēku, kas kuru katru brīdi ir gatavs izlauzties laukā un izmantot to."

Timors paskatījās uz Eliju un piecēlās. Viņš tuvojās meitenei un pagāja viņai garām.

Timors:"Rīt sešos esi laukumā."

Satikt teviWhere stories live. Discover now