Kad Amnons atvēra acis, viņš ieraudzīja dīvainas būtnes lidojam apkārt gaisā. Jauneklis piecēlās un palūkojās apkārt, nespēdams saprast, kur ir nonācis. Pēdējais, ko viņš atcerējās bija slepkavas smaids. Viņš piecēlās un pastaigājās pa dīvaino grīdu, kas izskatījās pēc marmora. Jaunekļa apģērbs bija balts ar zelta rakstiem uz piedurknēm un auduma jostas. Amnons sāka staigāt pa svešo vietu un neilgi pēc tam marmora grīdu nomainīja ziedi. Viņš gāja pa ziedu pļavu un ieraudzīja koku, pie kura bija balta lapene un tur sēdēja kāda sieviete ar grāmatu rokās.
???:"Tu esi agri."
Sieviete ierunājās, kolīdz jauneklis pietuvojās sievietei.
Amnons:"Kas šī ir par vietu?"
???:"Vai tiešām jau esi aizmirsis savas dzimtās mājas, dēls?"
Sieviete nolika grāmatu un ierādīja jauneklim vietu viņai pretī.
???:"Tu pašlaik atrodies Dievu valstībā. Šī ir vieta, kas apvieno dievus ar to pasaulēm."
Jauneklis apsēdās pretī sievietei un viņš apjucis lūkojās uz sievieti, kura klusībā dzēra tēju un negaidīti, viņiem tuvojās kāda sieviete, kuras apģērbs bija pilnīgi melns un baltie mati sniedzās līdz ceļiem.
??:"Ko, tavuprāt, tu dari?"
Sieviete naidā lūkojās uz pretī sēdošo sievieti, kura nolika tasi uz galda un atvēra acis.
??:"Kāpēc atcēli izraidījumu? Viņi nodeva dievu valstību un pārkāpa tās likumus."
???:"Starp šiem dieviem ir arī-"
??:"Tam nav nozīmes. Viņa iemīlējās mirstīgajā. Viņa pārkāpa dievu likumus."
???:"Un ja nu tas nebija mirstīgais, kuru viņa iemīlēja? Tu nekad nenoskaidroji zvejnieka patieso būtību līdz galam."
??:"Pārskati savu lēmumu, citādi man nāksies tiesāt viņus atkārtoti."
Sieviete izgaisa pamezdama naidīgu skatienu pretī sēdošajai.
Amnons:"Kas viņa bija?"
???:"Agrāk viņa bija cienīga augstākā tiesnese. Tagad, viss kas no viņas palicis ir naids un aizvainojums pret tiem, kas viņu nodevuši. Un starp tiem bija arī viņas meita. Meitenes tēvs, kuru arī izraidīja tajā pašā dienā, nolādēja dievieti. Viņa zaudēja visu, kas viņai bija. Pieņemu, esi šurp nācis kaut ko prasīt?"
YOU ARE READING
Satikt tevi
FantasyKāda meitene vārdā Elija ne ar vienu nerunā, tāpēc par to viņu apceļ citi. Taču negaidīti, ciemos ierodas kāds jauneklis, kurš apgriež Elijas dzīvi kājām gaisā. Meitene ir spiesta cīnīties ar savām bailēm un emocijām, lai satiktu laimīgas beigas sav...