Selīna neveikli pasmējās saprazdama, ka ir iekļuvusi ķezā. Abi jaunekļi aizvēra mašīnas durvis un lūkojās uz Selīnu it kā nespēdami noticēt.
Adhira:"Mēs tevi meklējām. Kur tu visu šo laiku biji?"
Selīna:"Em...."
Teo:"Kāpēc tu ar mums nesazinājies? Kad izvilkām tavu brāli, tu paliki pēdējā štābā un mēs tevi sākām meklēt pēc tam, kad tu nedevi ziņu."
Selīna:".... Šaubos, ka varu pateikt. Kā iet pārējiem?"
Adhira:"Tava pazušana visus satrieca. Tava komanda atteicās no pārējiem komandieriem, kurus piedāvāja pavēlnieks. Par pārējo... domāju, tev būtu jānoskaidro no viņiem pašiem."
Teo:"Starp citu, kas ir viņš?"
Teo norādīja uz Ērgli.
Selīna:"Viņš ir mans brālis. Brauciet atpakaļ. Kad pienāks laiks, es atgriezīšos."
Abi iekāpa mašīnā un aizbrauca neuzdodot nekādus jautājumus. Tad Selīna abus teleportēja atpakaļ tornī un viņa taisījās iet, bet Ērgļa balss viņu apturēja.
Ērglis:"Kāpēc tu viņiem sameloji? Es neesmu tavs brālis."
Selīna pagriezās pret vīrieti un vienkārši pasmaidīja. Tad viņa aizgāja, bet kopš tā laika vīrietis vienmēr sekoja meitenei pa pēdām. Ēdnīcā, treniņu laukumā, patruļā, misijās, visur. Selīnai jau pamazām sāka apnikt tas, ka viņa redzēja vīrieti visur, kur viņa gāja. Pagāja divas nedēļas un Selīna dabūja atļauju iziet no pilsētas lai apciemotu dēmonu pasauli. Viņa turp devās kopā ar Ērgli, kaut arī viņa to negribēja.
Kad Selīna ieradās Zeras pilī, visi pievērsa uzmanību viņai. Visi zināja, kas viņa ir. Kad Selīna iegāja zālē, viņa ieraudzīja savu skolotāju sēžam tronī šokā, bet pēc mirkļa viņš atviegloti uzelpoja.
Skolotājs:"Kāda laime, ka tu esi atpakaļ. Man likās, es sagaidīšu pasaules galu pirms tevi ieraudzīšu."
Negaidīti, zālē ieskrēja Zions un ieraudzījis Selīnu, uzreiz metās viņai virsū, bet Selīna viņam vienkārši iepļaukāja. Viņa dusmās paskatījās uz savu skolotāju.
Selīna:"Kāpēc tu man meloji?"
Skolotājs:"Sel,-"
Selīna:"Atbildi!"
Viņa kliedza gaidīdama atbildi, bet tā vietā iestājās klusums.
Selīna:"Tu man meloji par visu. Saki man, kāpēc?! Vai tiešām vienīgais nevienam nerūp par to, kā es jūtos?!"
Skolotājs:"Selīn, nepārproti mani,-"
Selīna:"Vai tiešām es arī tavās acīs biju tikai ierocis citu iznīcināšanai?! Kāpēc tu piespiedi dēmonu izlikties par manu brāli, kaut arī manu brāli paņēma tavs tēvs?!"
YOU ARE READING
Satikt tevi
FantasyKāda meitene vārdā Elija ne ar vienu nerunā, tāpēc par to viņu apceļ citi. Taču negaidīti, ciemos ierodas kāds jauneklis, kurš apgriež Elijas dzīvi kājām gaisā. Meitene ir spiesta cīnīties ar savām bailēm un emocijām, lai satiktu laimīgas beigas sav...