Kaut kur, citā pasaulē.
Selīna pamodās un ieraudzījusi nepazīstamus griestus, viņa satrūkās. Pēc mirkļa ienāca viņas brālis un pasmaidīja.
Brālis:"Pamodies?"
Selīna:"Kur mēs esam?"
Brālis:"Esam kuģī uz galvaspilsētu. Kā jūties."
Viņa pieaicināja savu brāli tuvāk un iekaustīja viņu. Pēc tā viņa pārģērbās un kad viņi beidzot tika nost no kuģa, Zions (Selīnas brālis) sekoja Selīnai, baidīdamies viņai pieskarties. Abus ostā sagaidīja kariete, kas veda uz greznu, bet tumšu pili. Selīna izkāpa no karietes un sekoja savam brālim, kur viņus pavadīja neapmierināti skatieni. Viņa pazina to sajūtu. Kad viņi nonāca zālē, tronī sēdēja kāds vīrietis ar tumšiem matiem, kura seja nebija redzama. Viņš to slēpa aiz maskas.
Zions:"Es viņu atvedu, pavēlniek."
Viens vīrieša žests lika Zionam iziet un meitene palika viena ar vīrieti.
Selīna:"Ja nosūtīji man pakaļ to nelieti, tātad esmu tev ļoti nepieciešama."
???:"Patiesi. Tu man esi ļoti vajadzīga."
Selīna:"Un kāpēc lai es piekristu jebkam, ko tu piedāvā?"
???:"Es varu tev nodrošināt drošību un palīdzēt atrast patieso vaininieku, kas noveda pie tavas ģimenes bojā ejas."
Selīna:"Pff, man neko no tā nevajag."
???:"Tad pasaki, ko tu vēlies. Kādi ir tavi noteikumi?"
Selīna:"Mātes statuss. Es to vēlos atgūt. Un padari mani par dēmonu."
???:"Tevī jau tāpat ir dēmonu asinis, kam tev tas?"
Selīna:"Trīs gadus es cīnījos par savu dzīvību un es nekļuvu spēcīgāka. Viņš man lika apspiest manu dēmonisko būtību. Es vienkārši vēlos atgūt to, kas ir mans."
Vīrietis pasmējās un piecēlās. Viņš piegāja pie Selīnas un uzlika rokas uz viņas pleciem, kas viņu piespieda pie zemes. Viņa sajuta bailes.
???:"Tu pakļausies man, kamēr esi manās zemēs. Nekļūsti mantkārīga, Selīn. Šī nav tava teritorija. Ja vēlies kaut ko iegūt, cīnies par to."
Viņš atlaida meiteni un izsūtīja viņu. Tikai tad Selīna saprata, kur viņa bija nonākusi. Nākošajā rītā viņu pamodināja brālis un viņi aizgāja uz ēdamzāli, kur sēdēja citi dēmoni. Pēc tā viņi devās trenēties. Visur, kur bija jāpielieto muskuļi, Selīna bija viena no labākajām kopā ar brāli. Taču kad runa aizgāja par maģiju, meitene neko nespēja padarīt.
YOU ARE READING
Satikt tevi
FantasyKāda meitene vārdā Elija ne ar vienu nerunā, tāpēc par to viņu apceļ citi. Taču negaidīti, ciemos ierodas kāds jauneklis, kurš apgriež Elijas dzīvi kājām gaisā. Meitene ir spiesta cīnīties ar savām bailēm un emocijām, lai satiktu laimīgas beigas sav...