No Amnona skatpunkta, Dievu valstība, pirms kāda laika.
Sieviete atvēra kādas lielas, tumšas durvis un iegrūda iekšā Amnonu, kurš apjucis ļāvās sievietei. Viņa uzsita knipi un telpā parādījās gaisma, kura izgaismoja pat tumšākos telpas nostūrus.
???:"Šeit laiks rit daudz lēnāk, nekā jebkur citur. Un tieši šeit tu iepazīsi sevi, ne tikai tā, kā to parasti dara, bet arī savu pagātni. Vai tu esi gatavs?"
Amnons:"Nezinu uz ko es pašlaik parakstos, bet lai notiek."
??:"Ar laiku tu sapratīsi un atcerēsies savu misiju."
Telpā ienāca kāds vīrietis, kuru Amnons uzreiz atpazina un ieņēma aizsardzības pozīciju.
Tokans:"Es esmu tikai daļa no īstā šī ķermeņa īpašnieka. Viņš pašlaik izcieš sodu paralēlē, kurā nonāca Arima pēc tam, kad pameta galveno paralēli."
Amnons:"Kā to saprast?"
???:"Meitene, kuru tu pazīsti kā Selīna Reja ir Tokana meita vārdā Arima. Kad tu viņu iepazini, tevi nosūtīja uz zemi iepazīt cilvēci. Tā nu sanāca, ka kuģojot tu nonāci uz salas, kur mita Arima pirms viņu izraidīja Tiesnese."
Jauneklis apjucis lūkojās uz sievieti, kura aizgriezās un iedeva jauneklim kristāla sfēru zilā krāsā un melnu apģērbu, kā zeltainie ornamenti atspīdēja gaismā.
???:"Šī sfēra ietver tavas atmiņas par laiku, pirms nonāci uz zemes. Kad būsi gatavs, izmanto to lai atgūtu visu, ko esi zaudējis. Tokan, es nodotu viņu tavās rokās."
Sieviete uzsita uz pleca Amnonam un jauneklis nokrita no negaidītā uzbrukuma no Tokana, kamēr nepazīstamā sieviete izgaisa no redzesloka.
Tokans:"Mums nav laika. Celies, Amnon. Saule drīz rietēs un tici man, kad tas notiks, atpakaļceļa vairs nebūs."
Jauneklis palūkojās uz vīrieša seju, kura neizrādīja nekādas emocijas un kad jauneklis piecēlās, vecais dievs atkal uzbruka Amnonam. Todien Amnons nezināja, kas viņu sagaida tad, kad atkal satiks Selīnu Tiesnešu zālē.
YOU ARE READING
Satikt tevi
FantasyKāda meitene vārdā Elija ne ar vienu nerunā, tāpēc par to viņu apceļ citi. Taču negaidīti, ciemos ierodas kāds jauneklis, kurš apgriež Elijas dzīvi kājām gaisā. Meitene ir spiesta cīnīties ar savām bailēm un emocijām, lai satiktu laimīgas beigas sav...