21

4 1 0
                                    

Adhira apskāva meiteni, kad viņa devās prom.

Adhira:"Nezinu kur tu to atradi, bet paldies tev."

Selīna:"...es izpildīju to, ko tavi vecāki man lūdza. Tagad arī tu izpildi to, ko solīji manai mātei pirms aizgāji no klana."

Viņa aizgāja atpakaļ un nākošajā dienā viņu izsauca uz pili. Teo un Adhira devās Selīnai līdzi. Kad Selīna iegāja kabinetā, viņa ieraudzīja sūtni no impērijas.

Pavēlnieks:"Selīn, paldies, ka ieradies."

Selīna:"Ja šeit ir impērijas sūtnis, tātad kaut kas ir noticis?"

Pavēlnieks:"Nezinu kā par tevi uzzināja, taču tika izteikta pavēle tevi sūtīt uz impēriju lai precētu imperatoru."

Selīna:"Tikai nesaki, ka tu piekriti."

Pavēlnieks:"Mums nav nekā ar ko viņiem stāties pretī."

Selīna:"Esmu es."

Pavēlnieks:"Tu esi nestabila. Viens mirklis un tu vari nomirt."

Selīna:"Nekļūsti smieklīgs. Ja es precēšu to tirānu, uz mūžiem palikšu tur un varēšu atvadīties no iespējas nonākt cilvēku pasaulē."

Pavēlnieks:"Un ko tu tur darīsi?"

Selīna:"Vai tad pats neteici, ka kāds nerimsies kamēr mani neatradīs?"

Pavēlnieks:"Impērijā tev būs aizsardzība. Viņš tevi tur nekad neatradīs."

Selīna:"Labi, dari ko gribi. Bet mana komanda dosies kopā ar mani."

Viņa izgāja no kabineta un devās atpakaļ uz mītni, kur viņu sagaidīja pārējie.

Eva:"Nu, ko viņš teica?"

Selīna:"Mani sūta uz impēriju. Imperators izdeva pavēli man ierasties lai viņu precētu. Vai jūs nāksiet ar mani?"

Eva:"Protams. Tu esi mūsu komandiere, kāpēc lai mēs atteiktos?"

Pēc divām dienām Selīna tika atzīta par Zeras karalistes princesi un tajā pašā dienā viņa devās uz impēriju savu komandas biedru pavadībā. Pēc mēneša, kad viņi bija sasnieguši galvaspilsētu, sargi atteicās ielaist pilsētā, kad Eva iedeva viņiem caurlaidi.

Eva:"Kā jūs uzdrošināties neielaist princesi?"

Selīna izkāpa no karietes un piegāja pie Evas.

Selīna:"Kas te notiek?"

Eva:"Mūs negrib ielaist pilsētā. Ja jūs nepaspēsiet uz pili,-"

Selīna:"Eva, saglabā mieru. Vai ir kaut kāds iemesls, kāpēc mūs nelaiž iekšā?"

Sargs:"Pirms dažām dienām pienāca ziņa, ka, viņa augstība imperators, ir pametis pili un liedzis ieiet jebkuram, kuram nav īpašas atļaujas."

Selīna:"Ak, tā. Tātad par manu ierašanos nevienu nebrīdināja?"

Sargs:"Patiesībā... neviens nebija domājis, ka izdotā pavēle būs patiesa, jo līdz šim Zerai nebija neviena mantinieka."

Selīna:"Tad kāpēc lai imperators izdotu tādu pavēli?"

Satikt teviWhere stories live. Discover now