Selīna:"Nezinu, kurš tev lika izlikties par manu mirušo brāli, bet vari pārstāt. Tu mani šurp atvedi un izpildīji savu misiju."
Zions:"Selīn, paklausies-"
Selīna:"Pārstāj izlikties. Mans brālis uz mani nekad nemaz neskatījās. Viņš bieži par mani smējās, jo biju maza un kad viņš sāka iet skolā, kļuva pavisam augstprātīgs. Nepielīdzini sevi viņam."
Viņa pagāja garām vīrietim, kurš nolieca galvu un aizvēris acis ierunājās.
Zions:"Tev taisnība. Es biju augstprātīgs. Un viss kļuva sliktāk pēc tam, kad tev uzradās skolotājs. Kaut kāda iemesla dēļ tu vienmēr mācījies mājās, kamēr man bija jāiet uz skolu kopā ar citiem. Man bija bail, ka vecāki mani pametīs, ja es nebūšu pietiekami labs, jo tevi vienmēr lutināja ar visu, ko vien vēlējies, bet es nedabūju neko. Kāpēc tev bija jābūt tai, kura visu vienmēr ieguva?"
Selīna iepļaukāja viņu. Vīrietis apklusa un paskatījās uz meiteni, kura dusmās iepļaukāja viņu vēlreiz.
Selīna:"Man nolīga skolotāju, jo bija pārāk bīstami laist mani ārā. Es nevaru kontrolēt savu spēku, ja tas ir saskarē ar kaut kādu reaģentu, par kuru neviens neko nezināja. Manās asinīs plūst kaut kāds spēks, kas var mani nogalināt. Tāpēc es vienmēr sēdēju mājās. Skolotājs atrada reaģentu un noskaidroja, ka manās asinīs plūst sens, aizliegtas maģijas paveids, kuru tagad vairs neizmanto. Taču reaģents pastāv gandrīz visur, tāpēc vecāki meklēja veidu, kā no tā izvairīties. Es varu nomirt jebkurā brīdī, ja mēģināšu izmantot maģiju. Es slēpu no vecākiem to, ka iemācījos izmantot maģiju."
Zions:"Tātad, viss tas, ko viņi darīja..."
Selīna:"...Bija lai mani aizsargātu."
Zions šokā palika stāvam, kamēr Selīna aizgāja atstājot viņu vienu. Pagāja vairākas dienas un Selīna vienatnē trenējās aiz laukuma, kad neviena nebija un tā pienāca nakts. Negaidīti, viņa sajuta kāda klātbūtni un viņa ieraudzīja vairākus slepkavas skrienam pa jumtiem. Viņa notēmēja uz viņiem un izšāva. Nekas nenotika. Viņa uzsita pa sienu un nobrāza roku, kura sāka uzreiz asiņot. Viņa paskatījās uz roku un asinis sakoncentrējās vietā, uz kuru viņa skatījās. Tad Selīna uzzināja noslēpumu, kas tika slēpts no viņas jau no paša sākuma.
YOU ARE READING
Satikt tevi
FantasyKāda meitene vārdā Elija ne ar vienu nerunā, tāpēc par to viņu apceļ citi. Taču negaidīti, ciemos ierodas kāds jauneklis, kurš apgriež Elijas dzīvi kājām gaisā. Meitene ir spiesta cīnīties ar savām bailēm un emocijām, lai satiktu laimīgas beigas sav...