72

2 1 0
                                    

Kad Amnons izgāja ārā no vietas, kur bija pavadījis vismaz vairākus gadus, viņa skatiens bija citāds. Tajā it kā dega ugunis un viņš pats arī bija nedaudz izmainījies. Zodu un vaigus noklāja bieza bārda, mati sniedzās līdz lāpstiņām un apģērbs bija caurs.
Pavēlniece:"Vai tu esi gatavs?"
Tokans:"Vairāk, kā nekad."
Vīrietis ierunājās, izlienot no jaunekļa muguras ar smaidu uz lūpām. Amnons novilka apģērba augšējo daļu un uzvilka citu, ielicis jostā zobenu.
Pavēlniece:"Es tev nododu savu varu, pieskati Dievu valstību manas prombūtnes laikā. Tu atgūsti savu agrāko vārdu, Trun."
Sieviete pieskāvās Amnonam un pagriezies pret sievieti, viņa jau bija izgaisusi. Jauneklis tikai pasmaidīja un devās uz zāli. Kad viņš vēlējās vienkārši atvērt durvis, tās ar lielu blīkšķi aizlidoja un cauri putekļu mākoņiem ieraugot Tiesnesi turot Selīnu, viņš aiz dusmām, nespēja noturēt sevi rokās. Noķēris Selīnu savās rokās, kad viņa knapi vēl bija pie samaņas, jauneklis bija laimīgs beidzot ieraudzīt meiteni, taču asinis viņa vēnās bez maz vai vārījās no dusmām.
Tiesnese:"Kas tu tāds esi lai uzdrīkstētos iejaukties Dievu tiesā?!"
Sieviete mierīgā un nosvērtā tonī uzrunāja svešinieku, kura seju ieraudzīja kolīdz putekļu mākoņi noplaka.
Amnons:"Kādēļ tu sodi to, kura neko nav pārkāpusi?"
Tiesnese:"Viņa izdarīja to, kas dieviem ir liegts un pat neizcietusi sodu, viņa atgriezās Dievu zemēs."
Amnons:"Un kā ar tevi? Pirms tūkstošiem gadu tu lūdzi pavēlniecei palīdzēt tev būt kopā ar to, kuru tik ļoti mīlēji un padarīt viņu par dievu. Taču pēc kāda laika, kad Selīna jau bija dzimusi, tavs mīļotais zaudēja tevī interesi un tas saskanēja ar laiku, kad viņa iepazinās ar mani. Tu izgāzi dusmas uz meiteni, kura ir tava miesa un asinis, nedomājot par sekām. Bet saki, vai tā bija viņas vaina?"
Tiesnese:"Tu... tad tu biji tas..."
Viņa atskārta, kā bija kļūdījusies, turot aizvainojumu un dusmas uz meiteni, kura patiešām neko nebija izdarījusi. Sieviete nokrita uz ceļiem, kamēr eņģeļi pacēla viņu un izveda no zāles, kamēr Amnons iznesa Selīnu no zāles un aizveda viņu pie brāļa un Tokana.

Satikt teviWhere stories live. Discover now