Kamēr Selīna gāja, viņa ieraudzīja treniņu laukumu. Izskatījās, ka tur bija vētra izskrējusi cauri. Tā vidū stāvēja Selīnas brālis. Viņa acīs bija asaras un manāmas dusmas.
Selīna:"Brāl, vai tiešām es dabūšu tevi redzēt tādu pēc tik ilga laika?"
Jauneklis sastinga un pagriezis galvu, metās apskaut meiteni, kura vienkārši pasmaidīja un noglāsta viņa muguru.
Brālis:"Kāda laime, ka tu esi dzīva."
Selīna:"Ei, es nepamiršu ātrāk par tevi. Man ir vairāk iespēju nekā tev."
Viņš pavadīja viesus iekšā un kā vienmēr, pacienāja ar tēju un cepumiem. Viņš izvilka no lādes zobenu un pasniedza to Selīnai.
Brālis:"Pieņemu, tu esi atnākusi pēc šī."
Selīna:"Paldies."
Brālis:"Starp citu, šurp bija ieradušies kaut kādi dievu sūtņi un viena no viņiem izskatījās gandrīz identiski tev."
Selīna:"Te bija Dievu sūtņi? Ā, es sapratu. Tad tāpēc viņi grib mūs tur ievest. Tās ir lamatas."
Selīna piegāja pie loga un paskatījās uz laukumu, kur nekā nebija.
Selīna:"Brāl, tu zini, kas ir mūsu tēvs?"
Brālis:"Timors Levins, dēmonu slepkavu apvienotājs."
Selīna:"Daļēji tev ir taisnība. Taču mūsu tēvs arī ir viens no izraidītajiem dieviem."
Brālis:"Ko?"
Selīna:"Kā jau mēs visi šeit zinām, pašlaik valdošais Timors Levins ir dēmons aiz tēva sejas. Viņi pieteica karu dēmoniem lai izvilktu mūs no dēmonu pasaules un-"
Tokans:"Iznīcinot mani, padarītu dēmonu par dievu."
Selīna:"Tas nav viss viņu plāns. Viņi zina par mani."
Brālis:"Ko tas nozīmē?"
Selīna:"Es atceros gan iemeslu, kāpēc tiku izraidīta un arī to, kas notika citās paralēlēs, kurās pabiju. Amnon, sazinies ar Evu, lai noskaidro visu par dēmonu, kurš pašlaik valda pār slepkavām. Brāl, tev būs jaizpilda viens lūgums."
Brālis:"Kāds tas būtu?"
Selīna:"Dodies meklēt templi uz salas, kura nav atzīmē kartē. Mazā Lu tev palīdzēs to sameklēt, mēs turp devāmies pirms neilga laika."
Brālis:"Tu gribi sameklēt tēvu?"
Selīna:"Nē. Tur atrodas zeltaina sfēra, atnes to šurp."
Tokans:"Tev kaut kas ir padomā?"
Selīna:"Neesmu pārliecināta vai tas izdosies, bet man vajadzīga jūsu palīdzība."
YOU ARE READING
Satikt tevi
FantasyKāda meitene vārdā Elija ne ar vienu nerunā, tāpēc par to viņu apceļ citi. Taču negaidīti, ciemos ierodas kāds jauneklis, kurš apgriež Elijas dzīvi kājām gaisā. Meitene ir spiesta cīnīties ar savām bailēm un emocijām, lai satiktu laimīgas beigas sav...