Selīna atvēra zāles durvis un ieraudzīja apkārt galdam četrus vīrus, tai skaitā arī savu vectēvu. Visi paskatījās uz meiteni un viņas komanda nokrita ceļos, kamēr Selīna turpināja stāvēt skatīdamās uz dēmoniem, kuru izskatījās kā tikko sasnieguši pilngadību.
Zions:"Ko tu šeit dari? Tev bija jābūt-"
Selīna:"Tas vairs nav svarīgi. Es zinu, ka atteicu tev jo negribēju kļūt par izredzēto, bet bez tā es nespēšu apceļot dēmonu pasauli."
???:"Kas viņa tāda ir?"
Vīrietis ar melniem matiem un sarkanām acīm vaicāja, neapmierināti lūkodamies uz meiteni.
Selīna:"Atvainojos par vēlo iepazīstināšanu, mani sauc Selīna Reja, esmu pavēlnieka Ziona mazmeita."
???:"Un kurš no taviem bastardiem radīja šo skuķi? Viņa pat nav dēmons!"
Zions:"Viņa ir pusdēmons, mana meita Lilija sagāja kopā ar kaut kādu svešinieku, kura patieso būtību es nezinu."
Selīna:"Pirms dažām dienām es devos uz vietu, kur pēc brāļa norādēm tēvs pazuda un viņa vietā atgriezās kāds cits. Kad vēl biju pilsētā, es atteicu vectēvam, jo nevēlējos kļūt par izredzēto, taču tagad man ir savs iemesls par tādu kļūt."
??:"Un kāpēc lai mēs izvēlētos tevi?"
Selīna:"Jo esmu vienīgā, kam jūs varat uzticēt šo misiju."
Visi sāka smieties, neuztverot Selīnas vārdus nopietni.
Selīna:"Kā jau vectēvs teica, mana tēva patiesā būtība nav zināma, taču meklējot viņu es noskaidroju, ka mana nonākšana uz zemes ir saistīta ar viņu. Pieņemu, jūs smejaties, jo redzat, manu patieso būtību, taču es to nespēju."
Visi uzreiz apklusa.
??:"Augstākajai tiesnesei nav ko darīt dēmonu zemēs."
Selīna:"Tātad mani vārdi tomēr bija patiesība."
??:"Arī mēs reiz bijām dievi, kamēr tu mūs neizraidīji. Tokans pareizi izdarīja, nolādējot tevi un liedzot tev turpināt darīt to, ko darīji."
Selīna:"Un ko es tādu darīju?"
Zions:"Pavēlniece tev deva neierobežotu spēku un tu kļuvi par dievu tiesnesi. Un tu izmantoji šo spēku lai sodītu tos, kuri neko nebija izdarījuši. Un Tokans stājās tev pretī."
YOU ARE READING
Satikt tevi
FantasyKāda meitene vārdā Elija ne ar vienu nerunā, tāpēc par to viņu apceļ citi. Taču negaidīti, ciemos ierodas kāds jauneklis, kurš apgriež Elijas dzīvi kājām gaisā. Meitene ir spiesta cīnīties ar savām bailēm un emocijām, lai satiktu laimīgas beigas sav...