22

4 1 0
                                    

???:"Jo pavēli izdeva imperatora sekretārs, vēloties iekarot Zeras karalisti. Bet kurš gan būtu domājis, ka pēkšņi no nekurienes uzradīsies mantiniece karalistei, kas bija uz sabrukšanas robežas."

Selīna palūkojās uz vārtu pusi un sargi uzreiz paklanījās. Viņa tur ieraudzīju jaunekli ar spilgti dzeltenām acīm, formas uzvalku un gandrīz melniem matiem.

???:"Atvainojiet par pārpratumu, princese. Mani sauc Zestirs, esmu ieradies lai jūs nogādātu pilī. No šejienes jūsu apkalpe var doties atpakaļ."

Viņš paklanījās un noskūpstīja Selīnas roku.

Selīna:"Es ierados, kā ,viņa augstība, pavēlēja. Taču savus cilvēkus es nepametīšu. Viņi ir man uzticami un zvērējuši aizsargāt."

Zestirs:"Kā pavēlēsiet, princese."

Selīna iekāpa karietē un viņus beidzot ielaida pilsētā. Kad Selīna ieradās pilī, viņu neviens nesagaidīja. Kalpi darīja savas lietas un neviens īsti nepievērsa uzmanību meitenei, kura bija ieradusies ar diviem cilvēkiem un vēl četriem dēmoniem.

Selīna:"Eva, noskaidro ar pārējiem, kas notiek. Ad, Teo, jūs mani pavadīsiet."

Eva kopā ar komandu devās izjautāt kalpus, kamēr Selīna pastaigājās pa pili un netīšām uzdūrās uz mazas meitenes, kura uzskrēja virsū Selīnai. Viņai bija melni mati un tumši zilas acis. Meitene paskatījās uz Selīnu un nedaudz atkāpās. Selīna pieliecās un pasmaidīja.

Selīna:"Nesavainojies?"

???:"Kas tu esi?"

Selīna pakniksēja meitenei ar smaidu.

Selīna:"Mani sauc Selīna, esmu ieradusies no Zeras kā Zeras karalistes pārstāve."

???:"Tad tu esi tā princese, brālis pavēlēja atsūtīt? Mani sauc Vita, esmu impērijas princese."

Meitene pasmaidīja, kamēr viņa paskatījās uz Selīnu, bet tad viņa piegāja pie viņa un iečukstēja ausī.

Vita:"Tu arī domā, ka brālis ir tirāns?"

Selīna:"Es neesmu satikusi viņa augstību, tāpēc nevaru pateikt. Es neklausos baumas un runas par cilvēkiem. Kad satikšu pavēlnieku, tad arī spriedīšu."

Meitene uzreiz paņēma Selīnas roku un vilka viņu uz dārzu.

Vita:"Visi domā, ka brālis ir tirāns, bet patiesībā tā nav. Nevienam pat nojausmas nav, cik jauks viņš ir, jo viņa spēju dēļ visi vienmēr viņu baidījušies."

Selīna:"Tiešām? Un kur tad viņš ir tagad?"

Vita:"Viņš devās uz robežu meklēt kādu dēmonu. Runā, viņš ir tīrasinis un spēj izmantot asins maģiju. Viņa gaišie mati esot pierādījums piederībai vienam no mirušajiem dēmonu karaļiem, kuri vēlāk izgaisa."

Satikt teviWhere stories live. Discover now