Jauneklis paskatījās uz visiem un sastinga. Viņa acīs pārādījās naids un nožēla.
Brālis:"Ko...jūs te darāt..."
Adhira:"Dzīvs!"
Brālis:"Kā jūs te nonācāt?"
Selīna:"Tev būtu tas jāzina labāk par visiem."
Meitene izlīda no Ziona muguras un pasmaidīja pamādama ar roku. Brāļa sejas izteiksme uzreiz izmainījās. Tajā palika tikai naids un viņš uzreiz aizgrieza galvu.
Brālis:"Man likās, tu nomiri. Kā tu izdzīvoji?"
Selīna:"Neizliecies par "Misteru neaizskaramību", es daru to, kas nepieciešams."
Viņš uzreiz saķēra meiteni aiz krāgas un pietuvināja sev klāt. Selīnas brālis necentās slēpt savu nepatiku.
Brālis:"Atbildi uz jautājumu. Un kas tie vēl par muļķīgiem cimdiem tev virsū? Spēlēji ar lellēm tējas dzeršanu?"
Selīna:"Ak, pareizi. Tevi taču neskartu nogādāja šeit, kamēr māsa un mamma, un tētis pilnībā sadega tajā nolādētajā mājā. Atšķirībā no tevis, es tiku laukā pati."
Jauneklis atlaida Selīnu un meitenes acīs parādījās asaras.
Selīna:"Vai tiešām tu mani tik ļoti ienīsti? Tik ļoti, ka gribi manu nāvi?"
Brālis:"Ha, tu man neko nenozīmē. Lasies prom."
Selīna:"A tajā laika līnijā tu biji citāds..."
Meitene izvilka no jostas dunci un iedūra to sirdī. Bez jebkādas nožēlas meitene pasmaidīja, kamēr visi izbijušies lūkojās uz meiteni asiņojam.
Brālis:"Neizliecies. Esi noslēpusi aiz apģērba asinis? Ja vampīri saodīs-"
Zions:"Sel, tavas būtības sajauksies. Ja reaģents izies ārpus kontroles, neviens to nespēs apturēt. Tas tevi iznīcinās, kā arī savu dievišķo būtību."
Selīna:"Vienreiz es jau kļuvu par dēmonu."
Selīna taisījās iedurt dunci vēlreiz, bet vīrietis pacēla meiteni un klusējot aiznesa meiteni, kura pēc mirkļa zaudēja samaņu. Kad viņa pamodās, viņai blakus runāja Timors un Zions.
Zions:"Viņas stāboklis ir nestabils. Lēkmes atgriezīsies tiklīdz viņa izies ārā no šejienes."
Timors:"Ko tu piedāvā? Atstāt viņu šeit? Viņa ir mana vienīgā meita."
Zions:"Tava vai kāda cita, viņai ir tikai divas iespējas. Palikt šeit, kur tādas lēkmes viņai nekad netraucēs, vai arī atrast to, kas viņai palīdzēs tās apturēt."
Timors:"Ir kāds, kas spētu viņai palīdzēt?"
Zions:"Meitene jau viņu ir satikusi. Tikai šeit tas vēl nav noticis."
YOU ARE READING
Satikt tevi
FantasyKāda meitene vārdā Elija ne ar vienu nerunā, tāpēc par to viņu apceļ citi. Taču negaidīti, ciemos ierodas kāds jauneklis, kurš apgriež Elijas dzīvi kājām gaisā. Meitene ir spiesta cīnīties ar savām bailēm un emocijām, lai satiktu laimīgas beigas sav...