Kad Selīna atvēra acis, viņa nevarēja pakustināt savu ķermeni. Pēc kāda laika istabā ienāca Zions.
Zions:"A, tu esi pamodusies. Tu laikam vēl joprojām nesaproti, kas notiek, bet kad tu zaudēji samaņu, tev bija lēkme. Es ievadīju tevī savas asinis, tāpēc kādu laiku tu nespēsi kustēties, tavam ķermenim jāpierod pie visa."
Selīna paskatījās uz tukšo glāzi, kura stāvēja uz galda un vīrietis paskatīdamies uz to, paņēma un ielēja tajā kaut ko sarkanu. Selīnas deguns atpazina to smaku, viņa to ciest nevarēja. Vīrietis tuvojās meitenei ar glāzi un viņa pretojās.
Zions:"Tev paliks labāk, ja to izdzersi. Es zinu, ka tu nespēj ciest asiņu smaku, bet ja tu negribi palikt paralizēta uz visiem laikiem, tev nāksies to izdarīt."
Tajā mirklī Selīna atslāba un ļāva vīrietim rīkoties. Kad viņa izdzēra visu pilno glāzi, viņa stipri elsoja.
Zions:"Vari runāt?"
Selīna:"A... kas notika..?"
Zions:"Kad viens no pavēlniekiem tev uzbruka, tev uznāca lēkme. Tad tu teici, ka pēdējā lēkme bija naktī, kad pameti pilsētu. Bet neviens tevi neredzēja izejam. Vēl jo vairāk, tu it kā bez pēdām izgaisi. Pagāja 2 gadi un tev tiešām ne reizi nebija neviena lēkme?"
Selīna:"Viņš... reaģents..."
Zions:"Tu atradi to, kurš spēj apturēt lēkmes? Bet kurš palika?"
Selīna:"Netālu... Zerā..."
Zions:"Zerā? Viņš ir Zerā? Vai man viņu atvest?"
Selīna:"Ja vari.."
Zions:"Parādi kartē, kur tas ir."
Viņš iedeva meitenei rokā pildspalvu un apakšā palika kārti. Meitene ar trīcošu roku norādīja ceļu kartē un Zions uzreiz aizskrēja. Ar katru dienu Selīnai kļuva vieglāk un kādu dienu, kāds atcirta vaļā durvis un iekšā ieskrēja Vita.
Vita:"Sel!"
Viņa metās virsū meitenei un Selīna paskatījās uz durvīm, kur parādījās Amnona ķermenis.
Zions:"Tas ir viņš?"
Selīna:"Jā, paldies, ka atvedi viņu šurp."
Zions:"Kāds būs rīcības plāns? Zinu, tu vēl neesi atlabusi, taču es vēlos tev palīdzēt."
Selīna:"Pagaidām tas ir viss, apspriedīsim to vēlāk."
Vīrietis aizgāja ar smaidu uz lūpām, kamēr Amnons sastindzis stāvēja un skatījās uz Selīnu.
Amnons:"Kas ar tevi notika, kad devies uz pili?"
Selīna:"Domāju, tu jau zini, kāpēc mans stāvoklis ir nestabils."
YOU ARE READING
Satikt tevi
FantasyKāda meitene vārdā Elija ne ar vienu nerunā, tāpēc par to viņu apceļ citi. Taču negaidīti, ciemos ierodas kāds jauneklis, kurš apgriež Elijas dzīvi kājām gaisā. Meitene ir spiesta cīnīties ar savām bailēm un emocijām, lai satiktu laimīgas beigas sav...