13

4 1 0
                                    

Selīna pastiepa priekšā roku un centās aizdedzināt koka pagali viņai priekšā, taču viņai nekas neizdevās. Pēkšņi, kāds saķēra Selīnas roku no muguras un viņa sabijās.

Zions:"Pamēģini vienkārši sajust maģiju sevī. Sajūti to sev apkārt."

Selīna aizvēra acis un iedomājās mazu pudelīti, kurā bija šķidrums. Kad viņa to attaisīja, viņa sajuta sev apkārt lielu spēku. Zions atkāpās sajūtot kaut ko bīstamu. Viņš paskatījās uz Selīnu, kurai apkārt parādījās maģija. Meitene atcerējās sava skolotāja mācīto. Viņa atcerējās, kā viņš mācīja viņai maģiju slēpdams to no viņas vecākiem. Taču tad viņa atcerējās, kā māja, kurā visi laimīgi dzīvoja nodega meitenes acu priekšā un skolotājs, kuru viņa tik ļoti cienīja un mīlēja iznīcināja visu, kas viņai bija dārgs.

Selīna atvēra acis un nomierinājās. Viņa paskatījās uz Zionu un tad uz pagali, noliekdama galvu.

Selīna:"Saki, kā tu izdzīvoji to ugunsgrēku?"

Zions:"Tavs skolotājs mani sameklēja tieši pirms māja aizdegās. Viņš paķēra mani un es lūdzos lai viņš izglābj arī tevi, bet viņš teica, ka var glābt tikai vienu. Tev palaimējās, jo tu nebiji iekšā tajā mirklī, citādi tu arī būtu nomirusi tajā negadījumā."

Selīna:"Es nebiju ārā. Tajā brīdī, kad māja sāka degt, es biju virtuvē. Kad ieraudzīju, ka māja deg, es ņēmu ūdeni, taču tā nedzisa lai ko es arī nedarītu. Es apdedzināju rokas, kad mēģināju tikt laukā."

Zions:"Pagaidi, tu biji iekšā? Bet kā... es tevi redzēju ārā, kad tēvs tevi savāca."

Selīna:"....Zion... kas tu esi?"

Viņa paskatījās uz brāli visā nopietnībā uzdodot jautājumu. Viņš pārsteigts skatījās uz Selīnu.

Zions:"Par ko tu runā? Es esmu tavs brālis."

Selīna:"Nē. Tu nevari būt mans brālis. Tēvs mani savāca tikai divas nedēļas pēc tam, kad māja bija jau nodegusi. Viņš bija tikai atbraucis uz ķermeņu atpazīšanu, jo mani tur nelaida. Tu nevari būt mans brālis, ja zini tik atšķirīgu informāciju no manis."

Zions:"Sel,-"

Selīna:"Nemaz nedomā man sastāstīt kārtējos pekstiņus, ka es neatceros visu pietiekami skaidri, jo biju maza. Man bija 12 gadu. Nezinu, kurš tev lika izlikties par manu mirušo brāli, bet vari pārstāt. Tu mani šurp atvedi un izpildīji savu misiju."

Satikt teviWhere stories live. Discover now