Kad Selīna atvēra lielos pazemes vārtus, viņa ar savu komandu lepni iesoļoja iekšā, kamēr vampīri viņus novēroja. Zāles vidū, zelta tronī sēdēja vīrietis ar baltiem matiem un violetā acīm. Selīna paklanījās vīrietim un palūkojās augšup.
Selīna:"Sveicinu viņa augstību, vienu no tīrasiņu pavēlniekiem, Zionu."
*priekš konteksta, Selīnas brālis Zions tika nosaukts mātes tēva vārdā, tāpēc pie Selīnas brāļa runas būs vienkārši pierakstīts "brālis".*
Zions:"Šis tituls jau sen ir novecojis. Ko tu gribi?"
Selīna:"Esmu nākuši šurp runāt Timora Levina vārdā. Viņa vārdi ir mani vārdi un viņa griba ir mana griba."
Zions:"Visi iepriekšējie, kuri šeit nākuši runāt teica to pašu un neturēja solījumu."
Meitene piecēlās un paskatījās uz baltmataino vīrieti, kurš uzreiz ar savu auru izdarīja spiedienu.
Zions:"Zini savu vietu, skuķi."
Taču Selīna stāvēja kā stāvēdama, it kā nekas nespētu viņu apturēt.
Zions:"Hm, tu laikam patiešām neesi tāda, kā citi. Kādi ir tavi noteikumi?"
Selīna:"Portālu sargāšana. Jūs sekojiet lai dēmoni neiekļūst cilvēku pasaulē."
Zions:"Un tas ir viss? Ko mēs no tā iegūsim?"
Selīna:"To, ko tik ļoti vēlaties."
Vīrietis pārsteigts paskatījās uz meiteni un sāka smieties.
Zions:"A tu, meitēn, nebaidies nest atbildību par saviem vārdiem?"
Selīna:"Kā jūsu mantiniece, nebūt ne."
Zions:"Tātad tu patiešām esi viņas meita. Vai reaģents tavās asinīs jau sācis reaģēt uz vielu?"
Selīna:"Pirmā lēkme bija kad man palika 5 gadi."
Zions:"Ko tad tu dari Timora rokās?"
Selīna:"Es šurp neesmu nākusi par to. Vai jūs pieņemat noteikumus?"
Zions:"50 gadi. Līgums tiks noslēgts uz 50 gadiem, ne vairāk. Es redzu, tu vēlies vēl ko prasīt. Kas tas būtu?"
Selīna:"Ļauj man satikties ar Ērgli."Zions:"No kurienes tu zini šo vārdu?"
Viņš jautāja naidīgā balsī, it kā brīdinot lai viņam netuvojas.
Selīna:"Vienkārši dod man iespēju. Es neko vairāk neprasu."
Vīrietis piecēlās un pamājot ar roku, lika visiem sekot. Viņš devās cauri gaitenim un dārzam līdz nonāca pie maza laukuma, kur trenējās jaunie pilsētas sargi.
Zions:"Ērgli, tev ir viesis."
Jauneklis izgāja no pūļa un Selīnas padotie pārsteigti skatījās uz tikko iznākušo. Jauneklis paskatījās uz visiem un sastinga.
Brālis:"Ko... jūs šeit darāt..."
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Satikt tevi
ФэнтезиKāda meitene vārdā Elija ne ar vienu nerunā, tāpēc par to viņu apceļ citi. Taču negaidīti, ciemos ierodas kāds jauneklis, kurš apgriež Elijas dzīvi kājām gaisā. Meitene ir spiesta cīnīties ar savām bailēm un emocijām, lai satiktu laimīgas beigas sav...