Kad Selīna atvēra acis, viņa ieraudzīja melnus griestus. Viņa pielēca kājās un ieraudzīja vecu, sirmu vīrieti strādājam pie galda. Viņa klusi nokāpa no gultas un pie tā viņa ieraudzīja sistēmu un savus ieročus. Selīna paņēma abus un nozuda no tumšās telpas. Selīna maldījās pa gaiteņiem, līdz viņa uzdūrās uz kādu pārīti jaunekļu. Viņa pamanījās aizbēgt no abiem, taču tad viņa uzskrēja virsū kādam garam vīrietim ar melniem matiem un tumši sarkanām acīm. Viņa skatiens Selīnu biedēja. Meiteni aizveda atpakaļ uz vietu, no kuras viņa aizbēga. Tad vecais vīrietis ieraudzīja Selīnu un palūkojās uz gultu.
???:"Pa kuru laiku tu aizlaidies? Man likās, tu pamodīsies tikai pēc kāda laika. Paldies, ka atvedi viņu, ērgli. Vari atgriezties savā postenī."
Vīrietis neko neteikdams aizgāja.
Selīna:"Kur es esmu?"
???:"Mēs atrodamies zem zemes, tālu prom no dēmonu slepkavu galvenā štāba. Dzirdēju, ērglis tevi no turienes izvilka, kad sargi taisījās tevi nogalināt. Vai atceries, kas notika?"
Selīna:"Nē..... es neko neatceros.."
???:"Nekas, ar laiku atcerēsies. Šeit nonāk visi, kuri ienīduši štābu. Kad pienāks laiks, tu varēsi sākt pamazām atgriezties pie savas ierastās dzīves. Kā tevi sauc?"
Selīna:"Mani sauc Elija."
Vīrietis pasmaidīja un sāka stāstīt par to, kas bija par vietu, kur Selīna bija nonākusi. Pēc divām nedēļām Selīna varēja brīvi staigāt pa pazemes pilsētu. Viņa noskaidroja, ka tur dzīvoja lielākoties vampīri un dēmoni, bet bija arī viens cilvēks. Un šis cilvēks bija vīrietis ar iesauku "ērglis". Viņš bija vienīgais cilvēks, bet visi viņu cienīja. Viņš Selīnai kādu atgādināja, bet viņa nespēja viņu atcerēties. Pēc kāda laika Selīna atkal satikās ar ārstu lai pārbaudītu asinis.
Selīna:"Klau, a tu zini kāpēc Ērglis nekad nerunā?"
Vīrietis pielika pie ādas šļirces adatu un paņēma asins paraugu, kamēr Selīna uzdeva jautājumu.
Vadens:"Dzirdēju, viņu šurp atveda mūsu pavēlnieks. Toreiz viņš bija tikko zaudējis ģimeni un kopš tā laika viņš nav neko runājis. Cik zinu, vislielākais trieciens viņam bija māsas zaudēšana. Viņa nespēja izmantot maģiju, bet jauneklis par viņu ļoti uztraucās kaut arī taisīja neaizskaramā izskatu."
Selīna:"Izklausās traģiski."
Vadens:"Tā arī bija un viņš vēl joprojām nespēj to pieņemt."
YOU ARE READING
Satikt tevi
FantasyKāda meitene vārdā Elija ne ar vienu nerunā, tāpēc par to viņu apceļ citi. Taču negaidīti, ciemos ierodas kāds jauneklis, kurš apgriež Elijas dzīvi kājām gaisā. Meitene ir spiesta cīnīties ar savām bailēm un emocijām, lai satiktu laimīgas beigas sav...