Selīna pieklauvēja pie koka durvīm, bet tās atvēra kāds svešinieks.
Selīna:"Vai zināt, kur meklēt Zionu?"
???:"Pirms diviem mēnešiem viņš pameta dēmonu pasauli. Pēc neveiksmīgas misijas viņš pazuda."
Tajā mirklī es skrēju atpakaļ uz zāli, kur Amnons vēl runāja ar pavēlnieku.
Amons:"Tad vismaz pasaki, kāpēc viņa slēpjas aiz svešas sejas?"
Selīna apstājās.
Pavēlnieks:"Viņa ir spiesta to darīt. Selīnas pagātne ir pilna ar notikumiem, kas padarīja viņu par to, kas viņa ir tagad. Saproti, viņai nebija viegli."
Selīna stāvēja aiz durvīm un pēc mirkļa viņa atvēra durvis. Abi paskatījās uz viņu un Selīna piegāja pie viņiem.
Selīna:"Kur ir Zions?"
Pavēlnieks:"Viņa te nav."
Selīna:"Tad kur, cilvēku pasaulē, viņš ir?"
Pavēlnieks:"To es tev nevaru pateikt. Kopš neveiksmīgās misijas viņš nav ar mani kontaktējies."
Selīna klusēdama lūkojās uz savu mātes brāli un tad viņa novilka masku un viņa parādīja savu patieso izskatu.
Pavēlnieks:"Sel, viņš aizgāja jau sen."
Selīna:"Man ir vienalga, kad viņš aizgāja. Viņš ir mans brālis un es, kā jaunākā Reju ģimenes atvase un tīrasiņu mantiniece, esmu viņam parādā. Man viņš ir jāatrod un tev ir jāpalīdz."
Pavēlnieks:"Es neko nevaru izdarīt."
Selīna:"Tev ar viņu ir saikne, es to zinu. Neviens no mūsu ģimenes, izņemot māti, nebija tīrasinis. Kad tu viņu pārvērti, starp jums izveidojās saikne."
Viņš paskatījās uz Amnonu, kurš pārsteigts lūkojās uz Selīnu.
Selīna:"Es neticu ka, pils spēcīgākais sargs un tavs palīgs vienkārši aizietu un nozustu bez pēdām. Tu zini, kur viņš ir."
Pavēlnieks:"Kam tev viņu?"
Selīna:"Man ar viņu jārunā."
Pavēlnieks:"Kolīdz tu iziesi cauri portālam, tevi sāks meklēt. Tavs tēvs nerimsies."
Selīna:"Man vienalga."
Pavēlnieks:"Viņam ir daudz laika."
Selīna:"Man ir daudz iespēju un laika."
Viņš nopūtās un klusi kaut ko nomurmināja.
Pavēlnieks:"Meklē viņu tur, kur viņu pēdējo reizi redzēji pirms astoņiem gadiem."
Selīna aizskrēja un Amnons viņai sekoja.
Amnons:"Kāpēc tu slēpies?"
Selīna:"Es tev varu parādīt iemeslu."
Viņa izgāja cauri portālam, kur viņu sagaidīja Adhira un Teo. Selīna iekāpa mašīnā un četrotne devās uz Greitfolsu. Kad viņi nonāca pie mājas drupām, Selīna izleca un skrēja uz mazu mežiņu netālu no mājas. Tur bija māja un Selīna piegāja pie tās durvīm. Viņa pieklauvēja, bet neviens neatvēra.
YOU ARE READING
Satikt tevi
FantasyKāda meitene vārdā Elija ne ar vienu nerunā, tāpēc par to viņu apceļ citi. Taču negaidīti, ciemos ierodas kāds jauneklis, kurš apgriež Elijas dzīvi kājām gaisā. Meitene ir spiesta cīnīties ar savām bailēm un emocijām, lai satiktu laimīgas beigas sav...