Kad Elija pamodās, viņa bija atpakaļ Orlando. Timors bļaustījās savā kabinetā un Elija saģērbusies izgāja laukā un atvērusi kabineta durvis, iegāja iekšā.
Timors:"Kā jūs varējāt pieļaut, ka Elija devās turp viena?! Vai aizmirsāt, par ko brīdināju?! Jūsu dēļ Elija tika ievainota."
Elija:"Viņi nav vainīgi."
Timors:"Viņiem bija uzdots viens darbs- aizsargāt tevi. Un viņi ar to netika galā."
Elija:"Nē, es aizbraucu viena viņiem par to neko nesakot. Es negribēju tajā iejaukt viņus, man pašai bija savi rēķini kārtojami ar to dēmonu."
Timors:"Tas viņus neatbrīvo no atbildības. Viņiem bija jaseko tam, lai tu nepaliec viena."
Elija:"Timor! Pārstāj bļaut uz cilvēkiem, kuri neko sliktu nav izdarījuši. Tiesa, viņi nebija man līdzās kad cīnījos, vet tas bija tikai un vienīgi manas vainas dēļ, es nevienam nepateicu, ka dodos prom. Ja gribi kādu vainot, vaino mani nevis viņus."
Timors:"Nē. Misija ir un paliek misija."
Elija:"Tēvs, pārstāj."
Visu acis iepletās, kad visa uzmanība tika pievērsta Elijai. Timors šokā piecēlās.
Timors:"Es tev neesmu tēvs."
Elija:"Es zinu, ka mamma tevi mīlēja. Brālis un es, mēs piedzimām pirms mamma iepazinās ar Tīnas tēti."
Timors:"No kurienes tu ieguvi šādu informāciju?"
Elija:"Man šķiet, tu zini, no kā. Nevaino puikas par to, ka viņi man nebija līdzās. Es aizgāju viena."
Timors:"Vai tu nesaproti, dēmoniem tevi vajag. Viens nepareizs solis un tu nonāksi viņu nagos."
Elija:"Es zinu. Tāpēc es arī aizgāju."
Timors:".....ejiet. Viss ko jūs dzirdējāt paliks šeit, ja uzzināšu, ka būsiet izpļāpājušies, es parupēšos par atbrīvošanos no jums."
Viņš izsūtīja mūs ārā un puiši blenza uz mani ejot pa gaiteni.
Teo:"Ja viņš ir tas, par ko tu viņu nosauci, kāpēc dzīvo tik tālu?"
Elija:"Neviens nedrīkst uzzināt, kas es esmu Timoram. Es varu būt gan spēcīgākais ierocis, gan vājība."
Teo:"Tas tāpat neko nemaina."
Elija nolieca galvu un turpināja iet pa gaiteni līdz savai istabai.
Elija:"Kad mana ģimene nomira, es paliku par vienīgo, kas tuva Timoram. Mammu nogalināja, brālis un māsa arī vairs nav šajā pasaulē. Viņš ir vienīgais, kas man palicis no ģimenes."
Teo:"Tas nozīmē, tu pārņemsi visu pēc viņa?"
Elija:"Kā jau teicu, viņš ir nemirstīgs. Es nekādi nevaru to izdarīt."
Trijotne pašķīrās pie Elijas istabas un puiši daudz ko pārdomāja todien. Pēc dažām nedēļām viņus nosūtīja jaunā misijā.
YOU ARE READING
Satikt tevi
FantasyKāda meitene vārdā Elija ne ar vienu nerunā, tāpēc par to viņu apceļ citi. Taču negaidīti, ciemos ierodas kāds jauneklis, kurš apgriež Elijas dzīvi kājām gaisā. Meitene ir spiesta cīnīties ar savām bailēm un emocijām, lai satiktu laimīgas beigas sav...