74

2 1 0
                                    

Tokans:"Un ko tu tur darīsi? Pavēlniece tev vēl nav atgriezusi atļauju parādīties."
Selīna:"Tas ir svarīgi. Man tur ir jābūt."
Vīrietis ielūkojās meitenes dzidrajās acīs un neizturējis, uzmeta meitenei apmetni un pieskārās viņas plecam. Viņi momentāli nonāca pie Dievu zāles durvīm, kur bija redzamas plaisas.
Tokans:"Esi klusa un nerunā līdz tev dos vārdu. Ja tev uzdod jautājumu, esi īsa un kodolīga."
Pēc tikko izteiktajiem vārdiem, starp abiem pāršalca klusums. Baltajos gaiteņos atbalsojās Tokana vārdi līdz tie pagaisa un viņš atvēra durvis, uzmetot meitenei uz galvas kapuci. Kad viņi iegāja zālē, Selīna sajuta lielo spiedienu no sievietes, kura sēdēja augšā, tronī un viņai blakus kaut kāds vīrietis. Atšķirībā no sievietes, vīrieša apģērbs bija melns ar zeltainiem ornamentiem un viņa dzeltenās acis Selīnai atgādināja Amnonu.
???:"Kurš uzdrošinās pārtraukt sēdi?"
Tokans:"Atvainojamies par šo pārdrošo rīcību, taču esmu nācis ar kādu, kurš vēlētos iejaukties."
Vīrietis paklanijās un norādīja uz Selīnu.
???:"Un kas būtu šis viesis?"
Meitene novilka kapuci un paklanijās sievietes priekšā.
Selīna:"Esmu tiesātās meita, nācu lūgt jūsu žēlastību un Laias atbrīvošanu."
Sieviete pasmējās.
???:"Un kāpēc lai es to darītu?"
Selīna:"Viņa nav pelnījusi tās sāpes, kuras ir izcietuši citi."
Māte:"Lūdzu, neizsmej mani un ļauj man pieņemt sodu lai kāds tas arī nebūtu."
???:"Redzi? Pat pati tiesātā ir par sodu."
Selīna:"Un tomēr, es nevēlos lai viņa izcieš to, ko izcieta citi. Patiesi, viņa izdarīja daudz ļauna, arī es biju viena no tiem, kurus viņa mēģināja nolīdzināt līdz ar zemi. Taču tās ciešanas, kuras izcieš izraidītie nevienam nenovēlēsi."
???:"Saki man, kādēļ tu tik ļoti vēlies viņas atbrīvošanu?"
Meitene iztaisnojās un ielūkojās  sievietes acīs pilna ar pārliecību, ka ir uzvarējusi. Taču sieviete atkal pasmējās un piecēlās no troņa, lēnām kāpdama lejā un nostādamās pretī meitenei.
???:"Es nevaru atlaist Laiu bez soda, taču tu mani ļoti ieinteresēji."
Sieviete nostājās kaujas pozīcijā un ar smaidu uz lūpām iesita Selīnai pa krūtīm.
???:"Es tev atgriežu tavu dievietes vārdu, Arima, un nododu tev..."
Selīna nokrita uz zemes nespēdama neko ne sajust, ne dzirdēt. Viņa nokrita bezsamaņā nesadzirdot sievietes vārdus.

Satikt teviWhere stories live. Discover now