24

3 1 0
                                    

Vīrietis piegāja pie Selīnas, kurai bija maska.

???:"Tu vari mani aizvest pie dēmona, kurš šeit ir pazīstams kā labākais stratēģis?"

Selīna iegrieza pirkstā un viņa no savām asinīm izveidoja ziedu. Vīrietis pārsteigts paskatījās uz Selīnu.

???:"Tu mums esi vajadzīgs."

Selīna pamāja ar galvu un Eva ierunājās.

Eva:"Viņš ieradīsies, kad būs jums nepieciešams."

Tajā brīdī Selīna paklanījās un izgaisa. Pēc dažām dienām imperators atgriezās un Selīna bija izgājusi viņu satikt kopā ar Vitu, taču vīrietis ignorēja Selīnu un nolēcis no zirga, aizgāja neteikdams ne vārda. Pagāja vairākas dienas un viņa novēroja imperatoru no attāluma. Pienāca viņu kāzu diena un tās vakarā, Selīna nepavadīja nakti ar vīrieti, kura dēļ tagad ir iestrēgusi impērijā, bez iespējas atgriezties mājās. Bet vai Selīnai bija vieta, kuru saukt par mājām? Tādas nebija. Bija dienas, kad Selīnai bija jāizliekas par vīrieti un jāparāda savas prāta spējas un tā viņi uzvarēja neskaitāmas kaujas. Taču tad uzradās problēma. Viss negāja kā plānots. Selīna devās uz pierobežu un kad viņi tur nonāca, paziņoja par Selīnas pazušanu no pils.

Amnons:"Gribi teikt, mana sieva ir pazudusi? Ja es uzzināšu, ka viņa ir pie mūsu ienaidniekiem, es sašķaidīšu ikviena galvu, kuru redzēšu."

Tajā pašā vakarā Selīna satika imperatoru un viņa apsēdās viņam blakus uz paugura, kur bija redzama kaujas vieta un saulriets.

Selīna:"Izskatās, tu ļoti mīli imperatori."

Amnons:"Viņa ir viss, kas man ir. Vita un Selīna ir viss, kas man atlicis."

Selīna:"No malas neliekas, ka esi tuva ar viņu."

Amnons:"Viņa neatceras, bet kad biju cilvēku pasaulē, es viņu vienreiz satiku. Viņa izglāba manu dzīvību gandrīz ziedojot savējo. Bet viņi atsūtīja nepareizo meiteni."

Selīna:"Tad kāpēc tu viņu apprecēji? Ja nu viņa tevi nodos?"

Amnons:"Ja viņa mani nodos, es viņu vienkārši nogalināšu. Tiesa, varbūt tad es patiešām kļūšu par dēmonu, kādu visi manī redz. Bet to vairs nespēju paciest. Manī vairs nekas nav atlicis."

Taču tad Selīna pieskārās savai maskai un viņa to noņēma no sejas. Vīrietis to nepamanīja un turpināja lūkoties uz saulrietu, līdz saule nozuda no horizonta.

Satikt teviWhere stories live. Discover now