65

3 1 0
                                    

No Amnona skatpunkta

Mazā meitene, kura tik ļoti līdzinājās Selīnai sniedza man pretī roku. Es nezināju ko darīt. Bija pagājis gandrīz pusgads kopš Selīnas nāves un es pamazām sāku samierināties, ka viņa šeit vairs nav. Es sāku pierast, ka vairs nekad nespēšu pieskarties viņas vaigam, nespēšu viņu apskaut, pavadīt laiku un viņa vairs nekad man neuzsmaidīs pretī, neiepļaukās un neliks atmosties no ilūzijām. Un tagad, no nekurienes uzrodas kaut kāda meitene, kā divas lāses līdzīga Selīnai, un stāsta kaut ko neiespējamu? Bet... ja nu viņa nemelo?
Es nedroši satvēru meitenes roku un uzreiz nonācu pilnīgā tumsā. Manā priekšā parādījās garš vīrietis, kurš man uzbruka un pats to nesaprotot, es biju saķēdēts un kā kaut kāds dzīvnieks, iespiests stūrī.
???:"Cik žēl, bija tik vienkārši tevi apmānīt."
Ak... tad tie bija meli.
Es noliecu galvu un sajutu, kā asaras lija pa maniem vaigiem, bet es sāku smieties.
Amnons:"Es nespēju viņu izglābt un viņa nomira manās rokās. Pārējie devās viņu meklēt, taču es samierinājos ar viņas nāvi...es biju parasts zvejnieks, kad satiku uz salas kādu sievieti...viņa bija apburoša, ka es uzreiz viņā iemīlējos. Bet manis dēļ.... viņu nogalināja. Un arī tagad notika tas pats. Es nespēju nosargāt sev dārgo. Man nav iespējas ceļot pa citām paralēlēm un pasaulēm, tāpēc ja tu viņu atrodi, pasaki, ka es viņu mīlu un atdotu visu, lai tikai kaut reizi viņu vēlreiz ieraudzītu.."
???:"Lai tā būtu. Es izpildīšu tavu vēlēšanos, taču maksa būs tava dvēsele."
Es pacēlu savu galvu un uzsmaidīju vīrietim, kurš pielika divus pirkstus pie manas pieres.
Amnons:"Paldies."

Tajā mirklī, Amnona dvēsele tika izvilkta no viņa ķermeņa un pats ķermenis atstāts stikla zārkā. Svešinieks devās prom un neilgi pēc tam, pilī atgriezās īstā Elija, kuru Selīna bija nosūtījusi pie Amnona. Kad meitene ieraudzīja stikla zārku, viņa piegāja pie tā un pieskārās zārka virsai, bet tad pie viņas pienāca kāda sieviete maskā.

???:"Tik jauns, bet jau paspēja atdot dzīvību par savu mīļoto."

Elija:"Ko mēs darīsim? Viņa dvēsele vēl nav tālu aizceļojusi, varam to vēl atgūt."

???:"Tam nav nozīmes. Viņš ir pavēlnieces pēctecis. Viņš nonāks dievu valstībā."

Satikt teviWhere stories live. Discover now