Bija pagājušas knapi 3 nedēļas un trijotni nosūtīja uz Sietlu, vienu no lielākajiem štābiem ASV. Kad visi ieradās štābā, viņus pavadīja biedējoši skatieni. Elija to visu ignorēja un devās uz direktora kabinetu. Kad viņi iegāja iekšā, direktors bija nedaudz pārsteigts.
Direktors:"Jūs esat vienīgie? Kāpēc Timors neatsūtīja pēc iespēja vairāk slepkavu?"
Elija:"Uzticieties Timoram, viņš zina labāk. Viņš mūs atsūtīja lai mēs tiktu galā ar šo situāciju. Labāk pastāstiet, kas noticis."
Direktors:"Pirms nedēļas ieradās kāds dēmons cilvēka formā un sarīkoja pamatīgu grautiņu, nogalinot sešus cilvēkus. Pēc mirkļa viņš izteica kādas meitenes vārdu un izgaisa."
Elija:"Vai varat pateikt kā šis dēmons izskatījās un kas ir šī meitene?"
Direktors:"Dēmonam bija balti mati un spilgti dzeltenas acis. Par meiteni mēs neko neatradām, jo mūsu reģistrā par viņu nav datu."
Elija:"Vai varat pateikt kā šo meiteni sauca?"
Direktors:"Selīna Reja."
Puiši saskatījās. Elija uz mirkli sastinga, cenšoties neizrādīt šoku.
Adhira:"Vai tad... tā nebija tā pati meitene, kura nomira ar savu ģimeni?"
Teo:"Jā, tas notika Greifolsā pirms četriem gadiem."
Direktors:"A, šķiet, man ir kaut kas par šo meiteni."
Vīrietis ierakstīja kaut ko datorā, taču pēc mirkļa viņš atkal paskatījās uz trijotni.
Direktors:"Dīvaini, informācijas piekļuve ir liegta. Man nav atļaujas lai atvērtu šo failu."
Elija:"Iespējams, dēmons zina kaut ko, ko nezinām mēs. Domājat, dēmons vēl atgriezīsies."
Direktors:"Ja dēmons izteica mirušas meitenes vārdu, tas ir iespējams, varbūt viņš nezina, ka meitene ir mirusi un viņu meklē. Uzkavējieties šeit kādu laiku, ja dēmons uzradīsies, mēs spēsim noskaidrot, kas notiek."
Elija:"Nē, ja viņš atgriezīsies, štāba vairs nebūs. Mums ir jātiek galā ar visu pirms dēmons atgriežas."
Elija izgāja no kabineta, kamēr pārējie diskutēja par rīcības plānu. Elija apskatīja notikuma vietu un citi no malas viņu novēroja. Nakts bija mierīga, taču Elija negulēja. Negaidīti, viņa sadzirdēja kāda vīrieša kliedzienu un viņa izskrēja no istabas. Pa ceļam viņa satikās ar Teo un Adhiru, kuri sekoja Elijai pa pēdām. Kad viņi nonāca hallē, gaisā planēja dēmons. Halles jumts bija veidots no īpaša stikla kupola formā un tam cauri spīdēja zvaigznes. Kad Elija palūkojās augšup, viņa pārsteigta sastinga. Dēmons ieraudzīja Eliju un saviebās.
???:"Ko gan viņi tev nodarījuši... piesaistījuši divas aukles un piespieduši tevi izgaist. Man likās, tu būsi spēcīgāka, Selīna Reja."
YOU ARE READING
Satikt tevi
FantasyKāda meitene vārdā Elija ne ar vienu nerunā, tāpēc par to viņu apceļ citi. Taču negaidīti, ciemos ierodas kāds jauneklis, kurš apgriež Elijas dzīvi kājām gaisā. Meitene ir spiesta cīnīties ar savām bailēm un emocijām, lai satiktu laimīgas beigas sav...