Pēc 3 gadiem, Orlando štābs.
Teo:"Ahdira, celies."
Teo modināja Adhiru, kurš jau kuru reizi aizgulējās. Jauneklis piecēlās un izdzina Teo no istabas, kamēr šis taisījās skaitīt lekciju. Abi divatā devās ēst brokastis un devās uz treniņiem, jo nesen bija atgriezies Timors un devis norīkojumu. Viņš novēroja visu, kas notika uz treniņu laukuma.
Starptautiskā Orlando lidosta.
No kādas mazas lidmašīnas izkāpa meitene ar baltiem matiem, tumši sarkanām acīm un ģērbta dārgās, stilīgās biksēs ar taisnu griezumu, bēšā blūzē un uz pleciem uzliktā melnā žaketē. Viens no pavadoņiem atvēra meitenei mašīnas durvis un cits ielika čemodānu mašīnā. Pēc kāda laika meitene piebrauca pie štāba un izkāpdama no mašīnas, viņa iegāja štābā. Timora palīgs paklanījās meitenei un paņēma viņas mantas.
Selīna:"Kur ir tēvs?"
Luka:"Viņa augstība Levins pašlaik atrodas mācību telpā. Vai man paziņot, ka esat ieradusies?"
Selīna:"Nav nepieciešams, es pati pateikšu."
Vīrietis paklanījās un aiznesa meitenes mantas, kamēr Selīna devās uz pagrabstāvu. Treniņš pa to laiku bija jau beidzies un Timors devās atpakaļ.
Timors:"Selīn, kāds patīkams pārsteigums tevi tik ātri satikt."
Selīna:"Tev arī sveiciens."
Timors:"Atnāci pie puišiem?"
Selīna:"Nē, pie tevis. Es atvedu kaut ko ļoti interesantu, ko atradu vietā, kurp tu mani nosūtīji."
Viņas rokā parādījās nolādēts duncis. Timors to uzreiz ietina audeklā.
Timors:"Uz kabinetu. Tagad."
Abi devās uz kabinetu, kur viņu jau gaidīja Teo un Adhira. Timors iegāja pirmais, tāpēc Selīnu neviens neredzēja.
Teo:"Kāpēc mūs pasauci? Tu taču mums devi jau norīkojumu, sūtīsi mūs misijā?"
Neviens neievēroja Selīnu pat tad, kad viņa nostājās blakus.
Timors:"Pirms divām nedēļām es nosūtīju uzticamu personu aplūkot kādu vietu. Tur tika atrasts nolādēts duncis."
Adhira:"Kāpēc lai dēmoni turētu pie sevis nolādētu ieroci?"
Selīna:"Visi dēmoni bija jau miruši, kad tur ierados. Ja viņi domāja izmantot ieroci lai kaut kā padarītu mūs ievainojumus, viņiem tas neizdevās."
Teo un Adhira satrūkās sadzirdot balsi sev blakus un nejūtot neko. Viņi saskatījās un abi šokā lūkojās uz Selīnu.
Timors:"Tu zini, kurp jādodas tālāk?"
Selīna:"Visas zīmes norāda uz Greifolsu. Šķiet, viņi tur kaut ko slēpj."
Timors:"Labi, tad noskaidrojiet, kas tur notiek. Selīn, dodu tev atļauju rīkoties savos ieskatos."
YOU ARE READING
Satikt tevi
FantasyKāda meitene vārdā Elija ne ar vienu nerunā, tāpēc par to viņu apceļ citi. Taču negaidīti, ciemos ierodas kāds jauneklis, kurš apgriež Elijas dzīvi kājām gaisā. Meitene ir spiesta cīnīties ar savām bailēm un emocijām, lai satiktu laimīgas beigas sav...