Timors pārsteigts paskatījās uz Selīnu, nespēdams noticēt noticēt viņas vārdiem. Viņš saķēra meitene aiz pleciem un sāka bļaut.
Timors:"Selīn, viņš ir miris! Kā tu vari teikt, ka satiki mironi?!"
Tad Selīna saprata, kādu kļūdu viņa bija pieļāvusi. Viņa zaudēja samaņu uz visa dzīve viņai paskrēja gar acīm. Selīna jutās pamesta un viena tumsā, no kuras nevar tikt laukā. Viņa nesaprata, kāpēc tā jutās, viņa pirmo reizi bija laimīga. Tad kāpēc viņu ieskāva tumsa un tik sajauktas emocijas? Selīna neko vairs nesaprata, viss bija tumšs. Viņa lēnām grima arvien dziļāk tumsā, taču kaut kādā mirklī viņa sajuta siltas rokas pie savas muguras, kuras izstūma viņu laukā.
Kad meitene pamodās, viņa ieraudzīja baltus griestus un lūkojusies apkārt, viņa ieraudzīja slimnīcas palātu. Meitene apsēdās uz gultas un paskatījās uz savām rokām. Tās bija mazas, kā bērnam. Selīna paskatījās loga atspulgā un ieraudzīja sevi, tikai pavisam jaunu. Ārā spīdēja saule un palātā ienāca Timors. Viņš ar aukstu skatienu nopētīja meiteni un nostājās blakus.
Timors:"Tu brauksi man līdzi uz Orlando. Es tevi paņemšu tikai tāpēc, ka esi Sofijas meita. Kolīdz tevi izrakstīs, tev piesaistīs vienu no maniem cilvēkiem, ar kuru vēlāk to kopā dosies uz Londonu."
Selīna ļoti labi atcerējās šo frāzi. Vīrietis to pateica vairākas dienas pēc tam, kad Selīna zaudēja savu ģimeni ugunsgrēkā. Meitene ieskatījās vīrietim acīs un ierunājās.
Selīna:"Kāpēc tu tur nebiji, kad mamma nomira?"
Vīrietis apklusa, it kā grasījās kaut ko teikt.
Selīna:"Kāpēc tu neko neizdarīji lai viņu glābtu?! Tevis un tavas nekompetences dēļ gāja bojā mana ģimene!"
Meitene iesita vīrietim pa vēderu un sāka raudāt. Pirmo reizi viņa izrādīja tik skaidras emocijas citiem. Selīna turpināja raudāt saķērusi Timora melno kreklu. Vīrietis noglāstīja meitenes matus un piespieda viņu pie sevis, apskaudams.
Timors:"Piedod man... "
Meitene neredzēja vīrieša seju, taču viņa juta, kā Timora ķermenis trīc. Tajā pašā dienā meiteni izrakstīja no slimnīcas un Timors viņu iesēdināja mašīnā. Brauciens līdz Orlando bija kluss un Selīna iemiga mašīnā.
YOU ARE READING
Satikt tevi
FantasyKāda meitene vārdā Elija ne ar vienu nerunā, tāpēc par to viņu apceļ citi. Taču negaidīti, ciemos ierodas kāds jauneklis, kurš apgriež Elijas dzīvi kājām gaisā. Meitene ir spiesta cīnīties ar savām bailēm un emocijām, lai satiktu laimīgas beigas sav...