16

7 2 0
                                    

Liams:"Pavēlnieks lika tev parūpēties par šo komandu. Līdera iemaņas tev ir, tāpēc iejusties nebūs grūti. Tiesa gan.... tava komanda ir augstākas pakāpes, nekā visas parējās, kurās biji agrāk."

Gaišmatainais dēmons pavadīja meiteni līdz viņas komandas mītnei. Meitene atvēra durvis un viņai virsū lidoja porcelāna tasīte, kuru viņa veikli noķēra un nolika atpakaļ uz galda. Tur cīnījās divi dēmoni. Sarkanmataina meitene ar traukiem rokās un blondīns ar beisbola nūju. Uz dīvāna sēdēja vēl viens dēmons, kurš nekam nepievērsa uzmanību, savukārt uz balkoniņa sēdēja maza meitene un atbalstīja kautiņu. Neviens nepamanīja Selīnu, jo visi bija pārāk aizņemti ar savām lietām. Pa to laiku Selīna apskatīja telpas un novēroja visu no malas. Pēkšņi, sarkanmatainā meitene apstājās un aizdomājās.

???:"Starp citu, šodien taču bija jāatnāk mūsu jaunajam komandierim. Kur viņš ir?"

Selīna paskatījās uz meiteni un piegāja pie viņas.

Selīna:"Jūsu jaunais komandieris esmu es."

Meitene sāka histēriski smieties.

???:"Ko tu, nespējīgā, esi te aizmirsusi? Visi zina, ka tu neko nespēj. No F ranga cīņām atgriezies ar ievainojumiem. Ko tu darīsi šeit?"

Selīna:"Un tu tici visam, ko viņi saka? Ja mani šurp atsūtīja, tātad, jūs nevarat sastrādāties. Nosauc savu vārdu un savu pakāpi."

???:"Man tev nekas nav jāsaka. Šeit ir elite. Durvis ir tur."

Selīna:"Labi. Rīt no rīta esiet gatavi, vēlos pārbaudīt jūsu spējas."

Taču kad Selīna no rīta atnāca, neviena nebija. Visi turpināja gulēt. Selīna iegāja virtuvē un paskatījās uz sastāvdaļām, kas bija uz galda un viņa sāka gatavot brokastis. Kad viņa bija visu pagatavojusi, virtuvē ieslīdēja visi, kuri sajuta pankūku smaržu. Viņu skaitā bija gan sarkanmatainā meitene, gan abi puiši un arī mazā meitene.

???:"Kas tas ir?"

Selīna nolika uz galda šķīvi ar pankūkām.

Selīna:"Tās ir pankūkas."

??:"Dēmonu pasaulē tādu nav. Tu biji cilvēku pasaulē?"

Mazā meitene berzēja acis uzdodot jautājumu, taču viņa neatbildēja, jo bija pārāk aizņemta ar visu citu.

???:"Tu tā mūs gribi uzpirkt? Ar cilvēku ēdienu?"

Selīna:"Pieņemu, kaut arī jūs esat elite, bet ne reizi neesat bijuši cilvēku pasaulē."

???:"Ar to nodarbojas citi dēmoni, kuriem pavēlnieks ir atļāvis šķērsot robežu."

Selīna:"Kā tad ar tiem, kuri to izdara bez atļaujas?"

???:"Viņi kļūst par "nesaprātīgiem" dēmoniem, kuri alkst asiņu un nāvi."

Satikt teviWhere stories live. Discover now