56

3 0 0
                                    

Amnons:"Es nojautu, bet nebiju domājis, ka tā ir patiesība."
Selīna:"Tāpat kā tajā naktī, kad tu mani aizvedi no pilsētas, tā arī pirms dažām dienām man bija lēkme. Bērnībā šādas lēkmes bija ļoti biežas un mana dzīvība varēja aprauties jebkurā brīdī, tāpēc es nevarēju doties tālu ārpus mājas. Man bija aizliegts mācīties maģiju, kamēr mans brālis kļuva arvien augstprātīgāks un uzputīgāks, jo es nespēju neko no tā, ko no manis gaidīja."
Viņa palūkojās uz logu.
Selīna:"Un neskatoties uz to, es tāpat izvēlējos iet pa virvi augstu gaisā un kļuvu par dēmonu slepkavu, kuru visi pazina vārdā Selīna Reja. Es biju viena no labākajiem, bet tad kāds iznīcināja manu ģimeni. Vectēvs slepus pie sevis paņēma manu brāli, kamēr es paliku tur. Es paliku tur, starp gruvešiem un tēvs, kurš atbrauca uz manas mātes atpazīšanu uz mani nemaz nepaskatījās. Viņš bija citāds no tā, kādu pazina mans brālis."
Selīna pagrieza galvu un paskatījās uz Amnonu, uzreiz novērsdama skatienu.
Selīna:"Tā, kuru tu katru reizi redzēju salaužam tev sirdi biju es, vai ne?"
Amnons:"Kā tu-"
Selīna:"Tu arī agrāk pielietoji šo triku. Toreiz, kad stāstīji man par to, kāpēc tu izvēlējies tieši mani. Tu meties mani meklēt cauri citām paralēlēm un katru reizi es biju ar citu. Es nezinu caur ko tu izgāji, bet-"
Negaidīti, jauneklis pavilka uz savu pusi meitenes zodu un noskūpstīja viņu uz lūpām. Selīna nosarka un kad jauneklis paskatījās uz meiteni, pār viņas vaigiem tecēja asaras.
Amnons:"Ei, kāpēc tu raudi?"
Viņš noslaucīja meitenes asaras un pasmaidīja.
Amnons:"Es esmu šeit, tev nekas vairs nedraud."
Tajā mirklī Vitas galva lēnām parādījās starp Selīnu un Amnonu.
Vita:"Bet kāpēc tad tu mūs šurp pasauci?"
Selīna:"Pirmkārt, lai pateiktu, ka esmu tā Selīna, kuru jūs pazīstat. Un otrkārt, man ir vajadzīga jūsu palīdzība."
Amnons:"...Ne tāpēc, ka esmu vienīgais, kam blakus tev nav lēkmju?"
Selīna:"Pat ja neviens nebūtu man blakus un tāda uznāktu, es nenomirtu. Es vēlos atrast kādu un tas ir ļoti svarīgi."
Amnons:"Un kas viņs ir?"
Selīna:"Dievs vārdā Tokans."

Satikt teviWhere stories live. Discover now