Kad Selīna satikās ar pārējiem, Evas acīs bija bailes.
Selīna:"Eva, kur ir Lu?"
Eva:"Viņi savāca Lu.... Tā ir mana vaina..."
Selīna:"Nē."
Selīna pielika roku pie auss un sāka runāt.
Selīna:"Zion, atsaucies. Tu vēl esi štābā?"
Zions:"Tikko izgāju. Kaut kas noticis?"
Selīna uzreiz metās atpakaļ uz štābu uz pazemes cietumu.
Selīna:"Nē, es tikšu galā. Viņi paņēma Lu."
Meitene skrēja cauri cietumam, bet visi sargi bija bezsamaņā. Tad viņa ieraudzīja Adhiru un Teo atbrīvojam mazo Lu, kura ieraudzījusi Selīnu, uzreiz skrēja pie viņas. Adhira ieraudzīja Selīnu un pārsteigts iepleta acis. Kad viņa sadzirdēja balsis, Selīna uzreiz traucās cauri, nesdama meiteni, un jaunekļi viņai palīdzēja. Taču pusceļā Selīna zaudēja samaņu. Viņa bija ievainota. Teo un Adhira paskatījās uz meiteni, kura rādīja ceļu uz portālu. Kad viņi bija nonākuši pie portāla, viņus tur sagaidīja Zions. Ieraudzīja jaunekļus, viņa sejas izteiksme mainījās.
Zions:"Un ko jūs, cilvēki, šeit esat aizmirsuši."
Adhira:"Selīna... viņa zaudēja samaņu no ievainojuma."
Zions paskatījās uz meitenes ķermeni un uzreiz viņu paņēma.
Zions:"Lūdziet pavēlnieku, ka viņa izdzīvos. Lu, nāc."
Viņi izgāja cauri portālam un puiši sekoja Zionam. Kad viņi nonāca pilī, ieraugot Selīnu pavēlnieks uzreiz izdzina visus laukā.
Zions:"Tas ir reaģents?"
Pavēlnieks:"..... Ja Selīna neatmodinās savu spēku, viņa nomirs. Viņai jākļūst par īstu dēmonu."
Zions:"Vai tas ir iespējams?"
Pavēlnieks:"Teorētiski, tas ir iespējams."
Zions:"Un fiziski?"
Pavēlnieks:"Nezinu, vai viņa izturēs."
Zions:"Ja ar mani izdevās, tad ar viņu arī vajadzētu, vai tad ne?"
Pavēlnieks:"Ja viņa nebūtu patiesā dēmonu karaļa pēctece, protams, tas būtu iespējams. Viņas asinis ir tīras, kamēr mūsu ir jauktas."
Zions:"Tu man stāstīj, ka ir vēl viens veids, kā pārvērst par dēmonu."
Vīrietis aizdomājās un paskatījās uz meitenes ķermeni. Viņš atcerējās savu māsu, kura reiz arī bija tādā situācijā.
Pavēlnieks:"Labi, aiznes viņu uz rituālu telpu. Nekas cits neatliks, kā vienkārši mēģināt."
Zions:"Ko man darīt ar tiem diviem?"
Viņš paskatījās uz abiem jaunekļiem, kuri nobijušies lūkojās uz Selīnu.
Pavēlnieks:"Pats izdomā. Kad būšu beidzis, aiznes Selīnu uz viņas komandas mītni. Tur viņai būs drošāk."
Zions paklanījās un aiznesis Selīnu uz citu telpu nozuda kopā ar abiem jaunekļiem.
YOU ARE READING
Satikt tevi
FantasyKāda meitene vārdā Elija ne ar vienu nerunā, tāpēc par to viņu apceļ citi. Taču negaidīti, ciemos ierodas kāds jauneklis, kurš apgriež Elijas dzīvi kājām gaisā. Meitene ir spiesta cīnīties ar savām bailēm un emocijām, lai satiktu laimīgas beigas sav...