48

3 1 0
                                    

Selīna paskatījās uz Amnonu, kurš rokās turēja kaut kādu priekšmetu.
Amnons:"Viņa... mani diemžēl neatceras... Es esmu no citas pasaules un ja ielauztos viņas pasaulē, tas apgrieztu viņas dzīvi kājām gaisā."
Selīna:"Un ja nu viņa tomēr atceras?"
Amnons:"Tas nav iespējams. Esmu pabijis vairākās pasaulēs, taču nevienā no viņām viņa nemaz nepazina mani. No sākuma man likās, ka katra no viņām mani ir vismaz redzējusi, bet daudzas nebija mani nekad dzīvē redzējušas. Katra no viņām atšķīrās no tās, kuru pazīstu. Un katru reizi es redzēju viņu iemīlamies citā."
Jauneklis pagrieza galvu pret Selīnu un turpināja.
Amnons:"Un katru reizi es aizgāju ar neko. Bet Selīn, kālēc tu raudi?"
Pār meitenes vaigiem tecēja asaras un Amnons tās noslaucīja pagriežot viņas galvu uz sevi.
Amnons:"Hei, kas noticis?"
Viņš piespieda meiteni pie savām krūtīm un Selīna neizturēja. Viņa sāka raudāt. Selīna jutās atvieglota un priecīga, jo saprata par ko Amnons runāja. Kad meitene nomierinājās viņa aizmiga un jauneklis aiznesa meiteni atpakaļ. Bet nākošajā dienā trijotni apciemoja nelūgti viesi.
Agri no rīta, kāds skaļi klauvēja pie durvīm. Skaļie klauvējieni pamodināja visus un Amnons ātri pārģērbties un paņemdams ieroci, piegāja pie durvīm. Selīna viņam sekoja nopakaļ un kad durvis atvērās, tur stāvēja 3 gari stāvi melnos apmetņos.
Amnons:"Kas jūs būtu?"
Viens no viņiem novilka kapuci un gan Amnons, gan arī Selīna sastinga.
Selīna:"Ko jūs te darāt?"
Viņa izlīda no Amnona muguras un viens no atnācējiem uzreiz viņu apskāva.
Brālis:"Mēs tevi meklējām. Kad tu pazudi, mēs domājām, ka tu mūs pameti."
Selīna:"Kā tu te vispār nonāci? Cilvēkiem ir aizliegts ienākt dēmonu pasaulē.Pagaidi.... kurš tevi sūtīja?"
Jaunekļa seja momentāli izmainījās, aiz tās slēpās dēmons.
??:"Zeras karalistes pavēlnieks vēlas tevi redzēt. Ja tu nenāksi līdzi, nāksies tevi aizvest ar varu."
Selīna:"Ko viņam no manis vajag? Naudu? Spēku? Vai arī aizsūtīt kaut kur?"
??:"Uzzināsi, kad būsim pilī."
Selīna nedomājot paņēma mantas, bet jauneklis viņu apturēja.
Amnons:"Tās var būt lamatas."
Selīna:"Es zinu. "

Satikt teviWhere stories live. Discover now