Svešinieka acis bija kristāldzidras un mati tīri blondi. Viņa smiekli turpinājās, kamēr Selīna atcerējās savu nāvi. Svešais vīrietis tur bija Amnona vietā.
Selīna:"Tu.... kas tu esi..."
???:"Ak, vai tiešām nezini? Tava māte pieprasīja lai tieku no tevis vaļā."
Selīna:"Kas..."
???:"Debesu tiesnese, tava māte. Viņa tā lūdza tevi nogalināt, ka pat trīskāršoja samaksu. Cik žēl, bija jautri ar tevi spēlēties."
Vīrietis atvēzējās un trieca zobena asmeni pret Selīna, taču viņa to atraidīja savu zobenu un svešinieka zobens aizlidoja.
Selīna:"Brāl, aizved tēvu prom."
???:"Nē, viņi dosies līdzi."
Kad svešinieks taisījās ķert Tokanu aiz rokas, Selīna izveidoja portālu un svešinieks iekrita iekšā, kamēr Selīna pagrūda Tokanu nost un aizvērusi acis, aizvēra portālu.
Brālis:"Selīn, nē!"
Viņa dzirdēja savu brāli kliedzam nopakaļ, taču tagad tā bija tikai atbalss palikusi galvā pēc visa, kas notika. Meitene piecēlās un nostājās pretī savam ienaidniekam.
Selīna:"Pirms mēs uzsākam šo cīņu, vai tāds cilvēks vārdā Amnons patiešām eksistēja?"
???:"Bija viens tāds. Viņš palika sākotnējā laika līnijā. Viņš nemaz nepretojās, kad taisījos izsūkt viņa pēdējos dzīvības spēkus. Jebkurā gadījumā, viņš tagad ir miris."
Svešinieks atkal uzbruka Selīnai un viņa vairs nespēja atvairīt triecienu. Viņš taisījās nogalināt meiteni, taču pēkšņi meitene paņēma rokās zobenu un ar visu spēku bloķēja svešinieka atvēzienu. Viņa pretojās vēl ilgi. Selīna zināja, ka tiklīdz noliks ieroci, viss būs zaudēts.
???:"Tu diezgan labi turies lai saglabātu šo vietu nekustīgu."
Selīna:"Par ko tu runā? Šī ir tikpat pilnvērtīga pasaule, kā visas pārējās. Domāji, kas tāds varētu mani nogurdināt?"
Viņa piecēlās pēc kārtējā kritiena un pasmaidīja.
???:"Kāpēc tu turpini cīnīties zinot, ka tāpat mirsi? Kāda tam jēga?"
Selīna:"Tad kāpēc tu turpini elpot, ja zini, ka kādu dienu tāpat mirsi? Tu vari nomirt no jebkā. Tu nevari zināt, kad būs tad pēdējais elpas vilciens."
???:"Tu zaudē savus spēkus, tev vairs nav daudz atlicis."
Selīna:"Varbūt saderam? Ja es izdzīvošu cīņā pret savu māti šeit....."
YOU ARE READING
Satikt tevi
FantasyKāda meitene vārdā Elija ne ar vienu nerunā, tāpēc par to viņu apceļ citi. Taču negaidīti, ciemos ierodas kāds jauneklis, kurš apgriež Elijas dzīvi kājām gaisā. Meitene ir spiesta cīnīties ar savām bailēm un emocijām, lai satiktu laimīgas beigas sav...