27

4 0 0
                                    

Adhira:"Sel, te ir asiņu pēdas, kas ved uz ceļu, no kura nākam."

Selīna:"Nolāpīts. Viņu sagūstīja."

Viņa pieskārās katram un viņi teleportējās Orlando.

Amnons:"Cik gadu te neesmu bijis, viss ir tas pats."

Adhira:"Orlando nekad nemainās un nekad nemainīsies. Bet Selīn, vai tad Timors mūs nenoķers, ja tuvosimies štābam?"

Selīna:"Viņa tur nav."

Selīna noslēpa ragus un viņa devās uz štābu. Kolīdz viņi tur ieradās, sargi pārsteigti palūkojās uz Selīnu un uzreiz viņu ielaida.

Luka:"Misis Reja? Kur jūs bijāt? Levinsa kunga devās prom uz Sietlu un-"

Selīna:"Es zinu. Lūdzu nesaki, ka es atnācu."

Luka:"Kā pavēlēsiet. Kas jūs šurp atvedis?"

Selīna:"Cietums. Aizved mani uz turieni."

Jauneklis paklanījās un veda Selīnu un pārējos uz pazemes cietumu, kur saslēgts važās sēdēja Zions. Kad Selīna piegāja pie restēm, viņa paskatījās uz Luku, kurš uzreiz aizgāja.

Selīna:"Zion."

Viņš pacēla galvu, bet to uzreiz nolieca.

Zions:"Atnāci par mani pasmieties? Esmu pelnījis."

Selīna:"Atceries, kad man seši gadi un kamēr mēs spēlējāmies es iekritu aizā? Tu atceries, kas toreiz notika?"

Zions:"Kāpēc tu man par to prasi?"

Selīna:"Toreiz es satiku kādu, pateicoties kuram es izdzīvoju tonakt. Viņa teica, ka kad pienāks laiks, es atradīšu veidu, kā izmantot savu maģiju un spēšu būt vienlīdzīga brālim. Toreiz es nesapratu viņas vārdus. Bet šķiet, tagad es sapratu. Mūsu tēvs ir kritušais, kuram ir jāparāda patiesais ceļš uz gaismu, kuru viņš ir zaudējis."

Zion:"Atkal tu sāksi ar savām pasakām par to, ka satiki eņģeli? Dievi nepastāv. Ja viņi pastāvētu, tad mūsu šeit nebūtu. Mēs būtu tur, augšā kopā ar tiem, ar kuriem mācījos."

Selīna:"Šķiet, tu vēl joprojām neesi sapratis, kāpēc es izvēlējos kļūt par dēmonu. Tēvs mīlēja mammu, bet bija pārāk gļēvs, tāpēc zaudēja visu, kas viņam bija."

Zions:"Kāpēc tu par to ierunājies? Tu vairs neesi maza, eņģeļi nepastāv. Nekas no tā, ko tu redzēji ir patiesība."

Viņa paskatījās uz Zionu, kurš aizkaitināts sēdēja stūrī uz akmens grīdas. Viņa aizgriezās un aizvēra acis.

Selīna:"Teo, Ad, izvelciet viņu. Mums ir laiks doties prom. "

Zions:"Nē, es palikšu šeit. Ej viena. Tu tagad esi imperatore, tev ir citas rūpes."

Pēkšņi, no nekurienes uzradās sargi un uzbruka grupai.

Satikt teviWhere stories live. Discover now