Selīna atvēra acis un ieraudzīja savu bērnību. Viņa atcerējās savu ģimeni, ārsta diagnozi par to, ka viņa nespēja izmantot maģiju, pirmo reizi, kad viņa satika savu skolotāju un traģēdiju, kas apgrieza viņas dzīvi kājām gaisā. Tad viņa saprata, kāpēc atcerējās mazo puiku un kāpēc Ērglis likās tik pazīstams. Kaut arī viņa neatcerējās visu, viņa atcerējās galvenos personāžus savā dzīvē. Timors, Zions, Adhira, Teo, skolotājs, vecāki.
???:"Šķiet, tu esi atguvusi savu atmiņu. Vai tagad tu zini, kas jādara?"
Selīna nesaprata, kurš runāja, pamāja ar galvu un atkal atverot acis, viņa ieraudzīja tos pašus melnos griestus. Vadena nebija, tāpēc Selīna izgāja no kabineta un lēnām gāja uz torni. Tur stāvēja Ērglis, lūkodamies pāri pilsētai, kas bija pilna ar laternām un sveču gaismām. Selīna nostājās blakus vīrietim un turpināja klusēt. Pēkšņi, vīrietis pats sāka runāt.
Ērglis:" Kad man bija pieci gadi, piedzima mana māsa. Ap to pašu laiku mamma apprecējās ar vīrieti no kādas senas dēmonu slepkavu dzimtas, kuram nebija mantinieku. Es mīlēju savu māsu, kaut arī izlikos, ka viņa mani neinteresē un kad viņa pieauga, es sapratu, kādu kļūdu pieļāvu. Bet šo ģimenes mieru drīz vien izjauca visas manas ģimenes nāve. Mani izglāba pavēlnieks un viņš man ir kā tēvs."
Selīna:"Un ja nu tava māsa būtu dzīva? Kāpēc tu uzreiz padevies nenoskaidrojot, kas notiek?"
Ērglis:"Mana māsa nevarēja izdzīvot. Māja, kurā mēs visi dzīvojām nodega liesmās, kuras nevarēja nodzēst. Tā bija maģija."
Vīrietis pieskārās Selīnas plecam un teleportēja abus pie mājas drupām. Viņa piegāja pie sienas un sekoja tai līdz dārzam, kur viņa sēdēja, kamēr liesmas nodzisa. Ērglis iegāja iekšā un Selīna viņam sekoja. Viņi aplūkoja māju no visām pusēm, bet Selīna neko neteica, viņa vienkārši sekoja Ērglim. Kad viņi izgāja laukā, Selīna ieraudzīja mašīnu, no kuras laukā kāpa Adhira un Teo. Kad viņi paskatījās uz priekšu, viņu acis kļuva apaļās, kā monētas. Selīna pārsteigta skatījās uz mašīnu un Ērglis apstulbis blenza uz abiem jaunekļiem kuri kāpa laukā.
Adhira:"Sel?"
YOU ARE READING
Satikt tevi
FantasyKāda meitene vārdā Elija ne ar vienu nerunā, tāpēc par to viņu apceļ citi. Taču negaidīti, ciemos ierodas kāds jauneklis, kurš apgriež Elijas dzīvi kājām gaisā. Meitene ir spiesta cīnīties ar savām bailēm un emocijām, lai satiktu laimīgas beigas sav...