15

5 1 0
                                    

Nākošajā rītā Selīna atnāca uz ēdamzāli ar apsaitētu roku. Viņa vienmēr turējās malā, tāpēc neviens viņu īsti neievēroja. Taču neskatoties uz to, viņa bija kļuvusi par īstu slavenību. Visi uzskatīja, ka viņa nebija spējīga izmantot maģiju, jo bija cilvēks. Daļēji viņiem bija taisnība, taču tas nebija iemesls, kāpēc Selīna nespēja izmantot maģiju.

Selīnu sūtīja vairākās misijās, no kurām atgriežoties viņa vienmēr bija ievainota. Viņa negribēja, lai kāds uzzina par viņas spējām. Neviens negribēja viņu ņemt komandā, jo viņa nespēja neko palīdzēt. Kādu dienu viņa savainojās tik stipri, ka bija bezsamaņā vairākas dienas. Vienu dienu Selīna lūdza audienci ar savu skolotāju, taču atbildi viņa nesaņēma.

Tajā pašā dienā Selīnu, Zionu un vēl trīs dēmonus nosūtīja uz otru pasaules malu, lai viņi tur tiktu galā ar trakojošajiem dēmoniem un nomierinātu būtni, kas izraisīja dēmonos trakumu.

Brī:"Ko darīsim? Viņu ir pārāk daudz. Mēs esam četri."

Zions:"Pieci."

Meitene ierūcās.

Brī:"Tu viņu uzskati par vienu no mums? Paskaties uz viņu, tā skuķe ne ar ko mums nelīdzinās, pat ne tuvu. Viņa mūs nodos pie pirmās iespējas."

Zions:"Brī, pievaldi mēli. Viņa ir daļa no mūsu komandas."

Brī:"Viņa ir pārāk vāja, viņa nekad nekļūs par vienu no mums."

Zions bija gatavs iepļaukāt meitenei, taču viņu apturēja balss.

Selīna:"Zion, nemaz nedomā bojāt attiecības ar saviem biedriem. Es novērsīšu izmanību, bet jūs tiekat galā ar dēmoniem."

Selīna noleca no klints malas tieši virsū vienam no dēmoniem. Visi uzreiz pievērsa viņai uzmanību un metās virsū. Meitene sita visiem, kuri tuvojās, taču daži meiteni sakoda un saskrāpēja. Kad visi dēmoni bija pieveikti, viņa piecēlās un noslaucīja asinis no savas sejas.

Brī:"Zion, viņa ir pārāk vāja."

Zions:"Vēl viens vārds par viņu un es-"

Selīna:"Viņai taisnība. Es patiešām esmu vāja un nespējīga, jo atšķirībā jums, kurus izvēlējās lai cīnītos, man nebija izvēles. Man nav maģijas, jo esmu dzimusi bez tās, taču man tāpat it jāturpina iet uz priekšu. Mani jebkurā gadījumā pārcels uz citu nodaļu."

Viņa pagāja garām un kā Selīna teica, viņu tiešām nosūtīja uz citu nodaļu. Taču tur viņa kļuva par komandas kapteini.

Satikt teviTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang