46

5 1 0
                                    

Selīna:"Tīrasiņu princese?"
Zions:"Tieši tā. Katram no pieciem dēmonu pavēlniekiem ir viens mantinieks un ja piedzimst meitene, viņu atzīst par princesi. Tieši viņa izvēlēsies nākošos piecus pavēlniekus, kurus mēs apmācīsim un aiziesim."
Selīna:"Tas nozīmē...."
Zions:"Tu esi viņa. Kad visi pavēlnieki sanāks, mēs lemsim vai tevi atzīt. Ja tevi atzīs, tu ceļosi pa dēmonu pasauli un meklēsi cienīgus pavēlniekus."
Selīna piekrītoši pamāja ar galvu un pēc vairākām dienām viņa sāka savas apmācības. Selīna kļuva arvien spēcīgāka, taču viņas brālis arī neatpalika. Kaut arī viņš turēja distanci ārpus misijām, viņš gādāja lai Selīnai nekas slikts nenotiktu. Bet kādu vakaru, kad jaunekli pasauca pie Ziona, Selīna lūkojās pāri pilsētai no balkona. Viņa redzēja, kā sargi veda kādu jaunekli pa ielām ar kapuci. Viņa ar acīm sekoja sargiem un ieraudzījusi, ka tas ved uz pili, meitene paņēma savu zobenu un devās turp. Viņa klusi ielavījās cietumā, kur dzirdēja sargu balsis. Sagaidot kad sargi aizies, viņa piegāja pie cietuma kameras restēm un ieraudzīja mazu meiteni jaunekļa izskatā. Viņa zināja, ka tā bija meitene pēc asiņu smakas. Meitene likās līdzīga Vitai. Meitene atvēra acis un palūkojās uz Selīnu. Viņas spilgtās acis atgādināja Amnonu.
???:"Kas tu esi?"
Selīna:"Esmu tāda pati, kā tu. Kas tevi šurp atvedis?"
???:"....mani noķēra pie dēmonu vārtiem kopā ar brāli, bet viņš paspēja aizbēgt. Domāju, drīz viņš atnāks man pakaļ."
Selīna gāja katru vakaru runāties ar meiteni un pagāja divi mēneši. Selīna tā arī neuzzināja meitenes vārdu, bet viņām bija jautri kopā. Kādu vakaru, Selīna atkal stāvēja uz balkona tajā pašā vietā. Negaidīti, viņu kāds ievilka istabā un piespieda pie sienas. Selīna pārsteigta skatījās jaunekļa acīs, viņai skaidri un gaiši zināja, kas viņš bija.
Amnons:"Kur ir mana māsa?"
Selīna sastingusi skatījās uz jaunekli un klusēja. Viņa paskatījās uz balkonu un centās saņemties.
Selīna:"Pēc 20 minūtēm sardze mainīs savus posteņus, tad tu vari doties uz pili, zem tās ir cietums. Tur ir tava māsa, vienā no tālākajām cietuma kamerām."

Satikt teviWhere stories live. Discover now