Selīna:"Viņš stājās man pretī?"
Zions:"Viņš neaprēķināja savu spēku un tu viņu izraidīji. Brīdī, kad tu viņu izraidīji, Tokans nolādēja tevi un tu zaudēji visu, tiekot nosūtīta uz zemi."
??:"Kaut arī Tokans zaudēja savu vietu starp dieviem, viņš turpināja būt par lielisku vadoni uz zemes līdz brīdim, ka viņš izmainījās. Tad mēs sapratām, ka viņā kaut kas bija mainījies un mēs viņu apciemojām. Bet viņa skatiens bija citāds, it kā viņš mūs nepazina un nemaz negribēja pazīt, jo bijām dēmoni."
Zions:"Tāpēc mēs izlēmām pārcelties uz citu paralēli, taču visās no tām mūsu draugs bija sevi zaudējis."
??:"Un viss pateicoties tev. Ja tu nebūtu viņu izraidījusi, nekas no šī nebūtu-"
Selīna:"Dievs vārdā Tokans nosauca sevi par Timoru Levinsu uz zemes, pareizi?"
Zions:"Un?"
Selīna:"Pieņemu, esat mani sajaukuši ar kādu citu. Es nekad neesmu dzirdējusi par šo tiesnesi vēl jo vairāk, neatceros neko no šiem notikumiem. Bet es varu pateikt kaut ko pilnīgi noteikti. Iespējams, esmu nolādēta, jo pārņēmu lāstu no tēva. Kad nonācu šajā paralēlē, viņš teica, ka arī esmu izraidītā, jo iemīlēju mirstīgo."
Selīna drosmīgi iejaucās sarunā un izvilka no kabatas vēstuli.
Selīna:"Pirms dažām dienām es devos uz salu, pēc kuras apmeklējuma brālis minēja, ka tēvs izmainījās. Un tur es atradu templi. Tas bija ļoti sens templis, kura centrā bija izvietota sievietes statuja. Tur es atradu šo vēstuli, kurā bija rakstīts, ka viņu samainījis ir dēmons."
Viņa parādīja visiem vēstuli, taču viņu interesi tas nepiesaistīja. Zions paņēma Selīnas roku un uzvilka augšā piedurkni, atklājot tetovējumu.
Zions:"No kurienes tev tas? Kā tu to pakļāvi?"
Selīna:"Pakļāvu? Zobens pats aptinās man ap roku, kad tam pietuvojos."
Pavēlnieki saskatījās un viens no viņiem uzbruka meitenei. Selīna bloķēja uzbrukumu ar rokām un atlēca atpakaļ, nespēdama kontrolēt spēku. Kad viņa piezemējās, uzreiz sajuta kamolu kaklā un kļuva grūti elpot.
Zions:"Kad tev bija pēdējā lēkme?"
Selīna:"Dienā, kad pametu pilsētu."
Meitene nokrita uz ceļiem un Zions pacēla meiteni, iekozdams viņai kaklā. Meitene zaudēja samaņu un kad pamodās, nespēja pakustēties.
YOU ARE READING
Satikt tevi
FantasyKāda meitene vārdā Elija ne ar vienu nerunā, tāpēc par to viņu apceļ citi. Taču negaidīti, ciemos ierodas kāds jauneklis, kurš apgriež Elijas dzīvi kājām gaisā. Meitene ir spiesta cīnīties ar savām bailēm un emocijām, lai satiktu laimīgas beigas sav...